Hjem Kræft Åben debat om kræft

Kræft?

Redigeret 8 august, 2013, 13:28 i Åben debat om kræft
Hej alle

Jeg er en dreng på 17 som lige har fundet en knude i min venstre balle, den er ca 1-1.5 cm i diameter og kan ikke sidde på min venstre side. Er der nogle chance for det er kræft eller en slags fedtknude?

Kommentarer

  • Hej,

    jeg er også en dreng (på snart 17), som måske har fået "samme" knude. Opdagede den for et par dage siden, hvor den var på sit "højeste" (omkring 1-1,5 i diameter), men nu er den så småt ved at blive mindre. Jeg tror selv at det bare er en "muskel-knude", men vil som dig også gerne vide mere. :-)
  • Du skak tage til lægen og få det undersøgt! En fedtknude lyder sansynligt, men for at du ikke skal gå og være bange, syntes jeg du skal se at komme til lægen... :-)
  • Hey Begge.

    Er helt enig.Tag et smut til lægen og få det tjekket! Den slags er jo ingen skade til og hvis det nu 'bare' er en form for fedt knude eller anden samling af noget, så er det en bekymring mindre. Det værste ved ikke at få det tjekket er, at man hurtigt kan bilde sig selv alt muligt ind, så som at det er kræft eller lignende, og det kan virkeligt medføre at man går og får det psykisk 'dårligt'.

    Så stig afsted!
    :)
  • Jeg er 15 år, og jeg har nemlig også en knude i ballen. Knuden er på indersiden af ballen tæt på anus. Jeg er fandeme bekymret, for knuden er omkring 3-4 cm i diameter, den er så stor at du kan tage rundt om den. Den er meget øm, og jeg har først lige opdaget den for et par timer siden..
  • Jeg foreslår, at du følger det råd, der står lige over dit indlæg.
Log in eller Registrér for at kommentere.