Hjem Sex & samliv Seksuel debut

har haft ubeskyttet sex i over et år.

Redigeret 5 august, 2010, 02:34 i Seksuel debut
Hej.
Jeg er en dreng på 18 år, som har haft ubeskyttet sex med min kæreste i over et år. Det startede med at jeg kom på hendes mave og kom til at komme op i hende ind imellem, men efter langtid. Var der ikke sket noget. så begyndet jeg for ca. 10 måneder siden at komme op i hende når vi havde sex. i langtid er der ikke sket noget ved det, men for ca. 3 måneder siden fik hun ikke sin menstruation som hun plejede og for få dage siden, blev hun testet og var gravid.
Hun har aldrig været på p-piller eller andet.

Mit spørgsmål er:
hvordan kan det være at der aldrig er sket noget og burde jeg få testet min sædkvalitet?

Hilsen den forvirrede dreng.

Kommentarer

  • Øhhh, det er der jo også - hun er blevet gravid. I startede for 10 måneder siden med målrettet at lave barn, og hun er blevet gravid for tre måneder siden, dvs. at det har taget syv måneder? Det er helt normalt og slet ikke mærkeligt. En kvinde har rent faktisk kun få dage hver måned, hvor hun kan blive gravid.

    Det er yderst sjældent at man bliver gravid ved et af de første forsøg - det tager ofte lidt tid.

    Så jeg ved ikke, hvorfor du vil have din sædkvalitet undersøgt - du har jo netop vist, at du godt kan undfange.

    Jeg kan så forbavses overordenligt meget over, at du/I som så unge gerne vil have barn. Det er noget af et ansvar, I har påtaget jer,og jeg håber virkelig, I har god støtte omkring jer, men hjertelig til lykke.
Log in eller Registrér for at kommentere.