Hjem Kvinder Overgangsalder

brændene fødder

Redigeret 6 oktober, 2014, 19:50 i Overgangsalder
hej
er en kvinde på 41 år, som er sat i kunstig overgangsalder pga. af brystkræft. har ikke haft blødning i 4 år.
Mine fødder bliver brændene varme specielt om aftenen eller hvis jeg får det for varmt. Det er ligesom om at det er brændene kul og det værste er at jeg ikke kan sove før den beændene fornemmelse er væk.
har prøvet isbade og at hæve fodenden på sengen men intet hjælper.
det eneste der hjælper lidt er en stor ventilator rettet mod fødderne hele natten.
jeg er anlægsgartner og får rigeligt med mortion.

Kommentarer

  • 6: Brændende fødder eller ben

    Omkring en tredjedel af alle amerikanere med sukkersyge ved ikke, at de har det, for de er ikke diagnosticeret. En brændende smerter i fødder eller ben kan være tegn på sukkersyge, men også være tegn på, at nerverne er beskadiget.

    citat slut

    Er du blevet undersøgt for sukkersyge.
  • Rigtig mange kvinder oplever brændende fornemmelser i overgangen - og fødder og hænder og ryg mm.
    Nogle kalder det kogende og andre hedeture..............vi tolker det forskelligt.
    Jeg koger selv - jeg kalder det brændende ild i krop - og kors det er træls!!!!
    Mine brændende hænder og fødder startede allerede i 2007 og er kommet og gået siden, - nu brænder det hele næsten.

    Jeg har selv haft brystkræft - dog uden kemo - og jeg valgte bryst fra i stedet for stråler - jeg kender en der fik hele molevitten incl antiøstrogen og hun KOGTE i kroppen pga antiøstrogen.

    Jeg har ikke diabetes - og man skal passe på ikke at søge sygdomme på alting - og samtidig sørge for at den overgang heller ikke får skyld for alt!

    Men jeg har nu talt med mange - og kan se at faktisk bliver en hel del ret syge, trætte og varme og svedige - incl tonsvis af andre symptomer!!!
    Og rigtig mange får faktisk lykkepiller i disse år pga den alder kan være så invaliderende.................jeg tåler dem ikke selv og går igennem alverdens lidelser.

    Men ellers så tjek på den amerikanske side Power Surge - da kan man se alle disse weid-symptomer som man faktisk kan få - også uden at være syg, man føler sig bare røvsyg og skulle det ikke påvirke psyken - så er man da sær!!!!!!!!!!!
  • Jeg har brændende fødder og håndflader.
    Det starter først når jeg er kommet i seng.
    Jeg har pacemaker, men havde de også før jeg fik den.
    Jeg er 64 så det er ikke overgangsalderen.
  • Redigeret 5 december, 2022, 14:53

    Kosttilskud kan hjælpe kvinder i overgangsalderen - https://nuvialabmeno.dk Veldig bra produkt!

Log in eller Registrér for at kommentere.