Hjem Kvinder Skønhed og velvære

Appelsinhud

Redigeret 12 juli, 2016, 09:44 i Skønhed og velvære
Er lidt ked af den appelsinhud jeg har under ballen, og lidt på siden af låret :(
Nu hvor det snart er sommer, kunne jeg især godt tænke mig at slippe af med den.
Derfor ville jeg høre om der var nogle gode forslag til hvordan jeg kommer appelsinhud til livs?
Der er så mange muligheder hvis man slår det op på nettet - men ved jo ikke om halvdelen af det virker.
Så hvis i har prøvet noget, som virkelig virker, vil jeg meget gerne høre om det! :)

På forhånd tak!

Kommentarer

  • Hmm... Jeg er tror generelt ikke på sådan noget, men jeg er selv blevet ramt af den lettere paniske tilstand der får én til at kaste sig ud i at forsøge. På den ene side, kan man jo argumentere at det er spild af penge og tid, da ALLE har appelsinhud. Selv de slankeste modeller... På den anden side, er vi jo så pokkers forfængelige.

    I matas kan man købe noget mod appelsinhud. Det er en creme/gelé i grøn beholder med nogle hvide ruller på toppen. Meningen er at man masserer med rullen og påfører cremen.

    Jeg selv har lige købt et torturinstrument der hedder Perfect-Body Anticellulite Sugekop til vist nok 400 kr. Det er noget der batter. Det er en sugekop man sætter på stedet og så bevæger rundt, hvorved man får bindevævsmassage... Måske :) Det gør pænt nas, men skulle give resultat i løbet af et par uger hvis man bruger den to gange om dagen.
    Skal jeg være ærlig er jeg lettere pinligt berørt over at være faldet for det - men jeg bruger den dog og håber på resultat.
  • Hejsa!

    Bruger selv en sugekop fra et firma, der hedder Alkymea: Princippet er, at sugekoppen danner vakuum, når man trækker den hen over huden.. Man kan virkelig mærke, at blodet kommer ud i de yderste hudlag! Dette skulle så fjerne affaldsstoffer ol.

    Altså det fjerner ikke appelsinhuden fuldstændig, men jeg må sige, at det hjælper RIGTIG meget på det!

    Her er i hvert fald lige et link - har selv investeret i den store af dem:

    http://www.alkymea.com/da/110-sugekop-pakken.html

    Kram fra Maria
  • Jeg kan fortælle hvad der virkede på mig.
    Løb 3 gange om ugen - ku se resultater på appelsinhuden på baller og lår allerede efter den første uge. Jeg ændrede min kost. Droppede tilsat sukker så meget som muligt, da det har en dum tilbøjelighed til at lagre dumme fedtdepoter de trælse steder. Spiste omkring 500-600 gram grønt om dagen. 3 hovedmåltider og 3 mellem. Droppede det hvide brød og byttede det ud med grovbrød og rugbrød og hvidt pasta byttede jeg med fuldkornspasta. Hvidt brød/hvidt mel er så raffineret at kroppen ikke kan genkende det som andet end sukker, så det virker på samme måde som sukker. Så tog et tilskud af omega 3 hver dag. Nordic naturals laver super kvalites fiskeolietilskud med utrolig høj omega 3 i forhold til de alm svage produkter mange køber. Men altså omega 3 er en livsvigtig fedtsyre vi ikke selv kan danne, så den skal tilføres. Omega 3 er utroligt godt for mange ting og en af dem er huden.
    Så købte jeg Anjo Anti-Cellulitis lotion som har dokumenteret effekt og så er det et naturprodukt uden alt muligt kemi i. Det virker virkelig!
    Kort fortalt.
    Det har virket utrolig godt for mig. Og jeg har også tabt mig hvilket også har noget at sku sige ved appelsinhud, da for meget fedt på sidebenene gør det værre:)
  • Hvordan virkede de der sugekopper? Jeg synes, at det er lidt af en jungle at finde rundt i. Er de andre sugekopper også FDA godkendt?
    LPG Lipomassage fra Endermologie skulle eftersigende være det, og jeg kan se, at der også er danske kosmetologer som bruger det: http://www.cleverskincare.dk/lpg-lipomassage/
Log in eller Registrér for at kommentere.