Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bivirkninger

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej savner nogle der har erfaringer med pulmicort. får det lidt mærkeligt af den, lidt åndenød /angst,e/sitren . har kun fået det 2 halv uge, er det noget kroppen vender sig til. .Jeg har fået astma fordi vi har haft skimmel-svamp her hjemme. det er blevet fjernet, for 6mdr siden. men jeg har desværre ikke fået det bedre. håber meget at høre fra andre da jeg savner lidt viden om det. Charotte
  • Indstillinger
    Hej Charlotte

    Jeg har haft astma i mange år, og tager spirocort. Den indeholder det samme som din pulmicort, og hjælper mig godt. Jeg kan ikke huske hvor lang tid jeg tog den, før jeg syntes, at den hjalp rigtigt. Men det kan godt tage nogle uger før du mærker den fulde virkning. Husk at det er vigtigt du fortsætter med at tage pulmicort selvom du får det bedre med din astma.

    De bivirkninger med sitren i kroppen får jeg af den blå anfaldsmedicin (bricanyl). Har du ikke også sådan en? Man kan godt få lidt åndenød når man tager et sug af sin medicin. Jeg fik engang det råd, at jeg kan tage et sug af min bricanyl og vente lidt inden jeg tager den forebyggende medicin.

    Du må have rigtig god bedring med din astma og spørg endelig.

    Hilsen Søren
Log in eller Registrér for at kommentere.