Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg tror på det vil lykkedes :-)

Min 3. røgfrie dag er snart gået, faktisk rigtig godt syntes jeg selv.
Jeg har røget i 35 år, ca. 15 -20 stk om dagen og har inden for de seneste 10 år, mindst, haft adskillige mislykkede rygestop bag mig.
Har prøvet alt fra hypnose hos Ali Hamann, til "viljestyrke" men alle gange har været forfærdelige, jeg har haft frygtelig ondt af mig selv og syntes ikke der var "noget ved noget". Men... denne gang er det anderledes, ved ikke om det er Champix eller Allen Carr's bog, begge dele eller bare fordi jeg er "klar" men savner andre "ligestillede" at sparre med, håber at finde andre her på siden.

Mange hilsner Lis

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg er på 2. dag med Champix og denne gang skal det bare lykkedes, efter 33 år som ryger, har efterhånden prøvet alt hvad der er på markedet, Welbutrin kunne jeg desværre ikke tåle, vågnede om natten da jeg efter 2. uge skulle op i styrke jeg følte at jeg ikke kunne få luft, blev naturligvis bange men det forsvandt da jeg stoppede med pillerne ærgeligt for de tog faktisk rygetrangen,Champix indhold er anderledes,og hvis jeg kan nøjes med kvalme, forstoppelse og vilde drømme er jeg sikker på at det lykkedes denne gang,de andre gange er jeg faldet i efter 3-4 uger og rodet huset igennem efter bare et lille bitte skod.
  • Indstillinger
    Selvfølgelig lykkes det, når du har taget beslutningen, sig højt til dig selv: "Hurra...!!! jeg er ikke-ryger" og læs bogen "endelig ikke-ryger" skrevet af Allen carr, så er du godt rustet, hold ud... Jeg har selv læst bogen, og jeg har været ikke-ryger i 7 uger nu.... og det bliver lettere og lettere for hver dag der går....
Log in eller Registrér for at kommentere.