Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

drenge 14-18 hjælp

Redigeret 15 juli, 2011, 17:26 i Åben debat om sex
jeg er en pige på 14 og vil gerne vide hvordan i drenge syntes man skal se ud for at man er tiltrækkende eller sån og så vil jeg gerne vide hvordan vi helst skal være personligt og skal man være glat barberet eller ej

Kommentarer

  • Hej jeg er en dreng på 16år. Mange drenge kan godt lide når piger går i stramt tøj, det er også godt hvis tøjet er bare en lille smule våget. Der er mange drenge der helst vil have at piger er glatbarberet da det er mere behageligt at der bare er hud, jeg er sådan lidt ligeglad, men hvis hun gider gøre noget ud af sig selv er det fedt. det gør det også mere fristende at gøre forskellige frække ting, men det kommer jo an på hvor man er henne med det frække.
    Personligt skal du bare være dig selv, men det er ikke dårligt også ligge lidt frækt ind.

    Men du må spørge ind til det hvis der er mere du vil vide.
  • takk for svaret :) det var da mega nice at vide hvad i ville have den type som mig eller ja ´du vil ehe
  • Hejsa,

    jeg er en dreng på 15 snart 16.
    Jeg kan godt lide piger, som går i stramt tøj. en god røv er også god.
    brysterne har ingen betydning er ligelad med hvor store de er de må meget gerne være glatbarberet. det ved jeg ikke om du er? Må gerne være lidt fræk. Der må gerne være lidt makeup men ikke alt for meget.

    Håber der var lidt hjælp.
    Knus
  • hej dreng her på 18.

    det kommer an på så meget, altså du kan fx være en der går i meget stort tøj. stramt tøj det kommer helt an på hvad du føler for, fx jeg er en hip hop'er jeg kan godt lide en pige har stort tøj på et per hængerøvs bukser og en stor hættetrøje, andre såsom min bedsteven er mere til dem der går med mange farver og sådan noget. hvad for en stil ville du mest sige du var/er
  • ps det rigtig mange drenge "Alle" Falder for er ikke tøjet men pigens øjne og smil. hvis du gør noget ud af det kan du smelte enhvers drengs hjerte ;)
Log in eller Registrér for at kommentere.