Hjem Øre, næse og hals Åben debat om øre-, næse- og halssygdomme

Knirkende, boblende lyd i venstre øre.

Hej alle,

Jeg har de sidste 3-4 dage haft en mærkelig lyd i min venstre øre.
Knirkenede, prikkende lyd, boblende lyd som om det er min puls jeg kan høre , men det er det ikke. Der er nemlig ingen rytme i det. Nogen øjeblik er det meget hurtige nogen øjenblik er det langsome rytmer.
Nogen der kender til symptomerne.??
Jeg har meget svært ved at falde i søvn fordi det er så voldsomt.

Kommentarer

  • Jeg oplever noget af det samme. Det er også i venstre øre og har forekommet de sidste par dage. For mit vedkommende er det også en form for "bankende" lyd, som jeg også mest ville forbinde med lyden af en puls. Det kunne jeg dog heller ikke forestille mig at det er, siden det ligesom Ari3L80s oplevelse, nogle gange er hurtigt og andre gange langsomt.

    For mit vedkommende er det dog ikke så højt at det generer mig, og der er heller ingen smerte. Det føles bare meget underligt, og er kun i venstre øre. Jeg har ikke kunnet finde nogen fællesnævner for hvad der skulle "fremkalde" det.
  • Præcis.... Det er en banke lyd.
    Det banker 3-4 gange også går der 4-5 sekunder hvor der ikke sker noget også banker det måske 2-3 gange. Ingen former for system for hvornår og hvordan.
    Jeg har fået tjekket mine øre og ingen ørevoks der kan være årsagen. Venter i 3-4 dage mere, hvis det stadig er der går jeg til ørelægen.
    Jeg har heller ingen smerter.
  • Hey Ari3L80.

    Jeg skriver lige for at høre om du fandt ud af noget videre ang. de underlige lyde? Kom du afsted til ørelægen eller stoppede lydene?

    For mit vedkommende er det et godt stykke tid siden at jeg sidst mærkede noget til det. Så jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke om det hele.
  • Hej,

    Ked af den sene svar.

    Det gik over med tiden. Men det var noget af det mest iritterende jeg nogensinde har været ude for.

    Lægen sagde der godt kunne være luft.
  • Redigeret 17 maj, 2018, 15:06

    Ikke noget allivel

Log in eller Registrér for at kommentere.