Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nyresten - Det svier a H til!

Redigeret 9 januar, 2010, 07:47 i Nyresygdomme
Mellem jul og nytår var jeg på skade stuen og fik a vide at jeg muligvis havde nyresten, havde smerter i maven og der var blod i mit urin og fik bare a vide jeg skulle gå til egen læge.. Har bare først kunne få en tid på fredag...
Men nu er min penis begyndt at svie a H til og det er virkelig ikke til at holde ud, føler den er ved at blive sprættet op inde fra.. Betyder det den er på vej ud eller hvad? Hvis ja, er der så noget jeg kan gøre for at få det til at gå hurtigere eller dulme smerterne?
Det første gang jeg har nyresten og jeg er ærlig talt pisse rad og er endnu mere rad for at skulle til lægen med det.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det siges at nyrestens- og galdestenssmerter er noget af det værste, der findes - værre end at føde et barn. Jeg kan tale med om det, da jeg selv har haft galdesten, men altså ikke nyresten. Jeg har også prøvet at føde børn, og vil til en hver tid foretrække fødslen, så jeg føler virkelig med dig.

    Hvis dine smerter er så voldsomme, som du beskriver, vil jeg faktisk foreslå dig at kontakte lægevagten og der forhøre dig om, hvad du skal gøre. Især problemet med at du nu har så voldsomme smerter i din penis kunne måske tyde på, at stenen er på vej ud, og der skal du da lige have undersøgt, at den ikke gør skade på dit urinrør.

    Jeg forstår dog ikke, du er ræd for at skulle til læge? Er det dog ikke at foretrække at få en måske effektiv behandling, frem for at døje med så voldsomme smerter?
Log in eller Registrér for at kommentere.