Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Piskesmæld og stød

Redigeret 9 december, 2009, 06:51 i Whiplash (piskesmæld)
For en uge siden, i dag, kørte jeg ind i en lygte pæl sammen med en ven, det vil sige han kørte og jeg var passager. Kom senere til lægen og fik af vide at jeg muligvis havde fået et piskesmæld og at hvis smerterne ikke var gået væk om en uge skulle jeg komme igen.
Nu er jeg begyndt at få små stød, stød som fra strøm som når man har fingrene for lang fremme i elektronik. De kommer med jævne mellem rum lige meget hvad jeg laver.
Kan det være pga det eller er det helt usansynligt at det skulle være pga piskesmæld?
Ud over det har jeg stadig kun lidt ondt i kæben men har sådan set ikke mærket mere til - satser på det går over a sig selv.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du bør i alle højeste grad sørge for at blive ordentligt undersøgt.
    Med den slags bør man sikre sig i alle ender og kanter, for hvis det nu alligevel er et piskesmæld kan du få problemer i årevis. Du har sikkert fået noget i "klemme", siden du får de stød.

    Det er en rigtig dårlig ide at "satse på at det går over af sig selv". Det gør det måske, men det "måske" er nok til at, du hellere må gå til læge en gang for meget end en gang for lidt..
Log in eller Registrér for at kommentere.