Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Analsex

Redigeret 2 november, 2017, 17:51 i Åben debat om sex
Min kæreste vil meget gerne prøve analsex og jeg har egentlig sagt ja, men jeg vil altså først have nogle gode råd inden jeg springer ud i det. Det der er min største frygt er at der kommer afføring med ud eller på penis, så derfor har jeg undersøgt lidt om hvad man kan gøre. En sexy shower skulle gerne skylle dig ren i tarmen, men er der nogen som har erfaring med det? Hjælp mig med at gøre det hele lettere og kom gerne med forslag til hvad jeg kan gøre for at få renset alt væk inden han stikker den ind...
«13

Kommentarer

  • Det skal du som ikke spekulere så meget på. Din afførring skal som nok holde sig væk, med mindre du inden jeres akt føler behov for at komme på "potten" - og hvis man skal det, så er det vel ikke sjovt med sex, hverken på den ene aller den anden måde :-)

    Men for at det ikke skal gøre for ondt, vil jeg foreslå, at I starter med at varme godt op, og så arbejder I stille og roligt med udviddelsen af anus. Først med en finger, så måske med en lille dildo inden han stikker penis op.

    Husk også at sørge for at der er godt fugtigt - det er ikke rart, hvis du er helt tør. Dine egen safter er fine, men det kan for nogle være en god ide også at bruge noget glidecreme, eller ganske enkelt noget babyolie.

    Husk dog; I skal begge have lyst til det, det kan godt gøre ondt lige i starten, men efter en lille tid er det faktisk rigtigt dejligt, dog vil der altid være nogen, som aldrig kommer til at kunne lide det, og det skal respekteres, men der vil jeg måske foreslå, at man efter en tid prøver det igen. Jeg har selv i mange år følt, at det var meget ubehageligt, og jeg fik intet ud af det, og min mand og jeg gjorde det ikke, men - ja, jeg ved ikke - vi prøvede igen, og så var det lige pludselig meget dejligt.
  • Hej :)

    Du skriver, at du "egentlig har sagt ja". Det lyder ikke just som en, der har lyst til analsex...? Har du det?

    Jeg synes, det er fint, at man gør ting med sin kæreste, som man egentlig ikke har specielt meget lyst til, men fordi han gerne vil. Så længe man ikke gør noget, der går over ens grænse. Hvis du synes, det er grænseoverskridende, må han vente. Længere er den ikke!

    Et lille trick, som jeg fligtigt benytter mig af, når min kæreste gerne vil alt muligt... "Jamen, det kan vi godt, men så skal jeg også have lov til at gøre det på dig!"...... sådan lukker man meget hurtigt munden på de fleste fyre.
    Det er vel fair nok, at hvis jeg skal have noget op i det hul, så skal han også... det er trods alt ham og ikke mig, der har et g-punkt deroppe.

    Hvis du beslutter dig for, at det skal I da prøve, så vil jeg give Lotte ret i, at så længe du har været på toilettet inden, så sker der ikke noget der. Det med direkte at skylde sin tarm, tror jeg, man skal lade profer om. Man kan hurtigt skylde for meget, og det kan måske virke forstyrrende i tarmen. Ikke at jeg skal gøre mig klog på det område... !
    Ellers gør din kæreste opmærksom på, at du altså er lidt bange for netop det, og at du ikke vil have skylden, hvis der kommer noget med ud.

    Udover det: Masser af glidecreme og tålmodighed!
    Man stikker ikke bare sådan lige en stiv pik derop, og det må han være indstillet på.
    I det hele taget og som i alt andet: Kommunikation!
    Fortæl ham hvordan du har det med det, og at han ligeså meget er en del af det, hvis der sker noget.

    Angående at nyde det, så havde jeg en lang periode, hvor jeg syntes, det var super frækt og dejligt. Så vidt jeg husker sidder der 4.000 nerveender i ens analåbning - det er halvt så mange som i klitoris, hvilket, vi alle ved, er ren nydelse. De nerveender stimuleres, når pikken trænger helt ind og helt ud og så ind igen osv. Det kan sagtens gøres, så kvinden får noget ud af! det... hvis hun har lyst!

    En sidste ting! VARM OP! Hvis han gerne vil have analsex med dig, så må han også yde noget for dig. Det skal ikke altid være noget for noget, men varm op med det du elsker allermest, så får du måske endda lidt lyst :)

    Go' held med det, HVIS du beslutter at gøre det.

    Kh
  • du skal bare havde den ind når den er inde er du godt igang man kan bløde lidt men ellers er det ikk noget
  • bare rolig sonnyboy!! der sker ikke noget ulækkert.. det er en dejlig følelse for drengen.. min kæreste nyder at være oppe i mit stramme røvhul..
  • de 2sidste med korte svar hvordan kan i skrive det daniel du er en fyr det kan man tydelige høre på den måde du skriver på hvad vil du sige til bare at få stoppet en penis op i dig
  • der er ikke en men to ring muskler der skal "passeres" før man kan gi den gas... undskyld udtrykket
    De kører på auto pilot hvilket vi for det meste er glade for

    her er 3 ting der skal til

    Men hvis pigen aldrig fantaserer om det på egen hånd og tænder på det ka det vist være ligemeget - Det der tænder mig er fantasien om pigen der ikke kan få nok

    1. Det skal ku glide

    2. pigen skal være liderlig og ha lyst til at kunne mærke noget ekstra... Det er jo det der er trikket for pigen - plus at hun skal synes det er frækt.

    3. Manden starter med en "flad" tommelfinger, ikke noget med at stikke den op. Bare presse mod åbningen. slik hende samtidig med at hun ligger og fantaserer om hun får den i ..... når hun begynder at presse sig imod og ned over fingeren kan man lade den glide op men kun en enkelt finger, hold pigen på et "stadie" hvor hun hele tiden har lyst til noget der er lidt større. Hvis hun selv vil ha mere og mere op er der intet problem med smerte.

    Kort sagt hvis man har den mest ubændige trang til at blive kneppet godt og grundigt af noget stort - så er det anal sex der er trikket og så går det uden problemer. Jeg synes ikke det føles som noget specielt godt. Det eneste der er for manden, i min erfaring, er hvis selve idéen tænder eller at se pigen blive helt vild.... men hvis pigen har lyst i forvejen til det kan det vist kun blive en succes
  • kan såé give dig et råd, min veninde har gjort det og hun fortalte en historie, hende og hendes kæreste skulle prøve anal de gjorde det, men pludselig slog hun en prut, og der kom lort på pikken, hun blive virkelig meget genert men drengen sagde at den bare kunne vaskes :D.
  • Det er forresten ret så vigtigt med kondom, når man dyrker analsex - også når det er ens faste partner.

    Min mand blev pludseligt syg her i sommer; høj feber og problemer med vandladning. Han var selvfølgelig ved lægen, hvor det blev konstateret, at han havde fået bærebetændelse forårsaget af colibakterier!

    Han havde på ingen måde fået afføring på sin penis, men der er altså alligevel en stor "koloni" af colibakterier i endetarmen, og selv om vi har dyrket analsex jævnligt, og der ikke er sket noget ved det, så kan det altså lige pludseligt ske, og han var godt nok ret syg af den omgang.
  • Man kan læse en ret god guide om analsex for begyndere på den her side. Den hjalp mig meget:

    http://www.almindelig.com/2005/01/tema-analsex.html

    god fornøjelse og husk kun at gøre det hvis DU har lyst.

    knus
  • hej jeg har et spørgsmål. jeg er en fyr på 24.
    jeg har analsex med min forlovede, det skal siges hun bruger en dildo på mig
    og efter hun brugte en stor dildo på mig har jeg haft problemer med at komme af med min afføring, men efter samleje med dildo kan jeg godt komme af med den eller hvis jeg skyller mig med en bruser.
    men sådan til dagligt er det svært at komme af med, når jeg presser kommer det ikke helt ud det er ligesom om at det trækker sig tilbage når man holder en pause imellem de gange man presser.

    vil lige høre hvad det kan skyldes og hvad jeg kan gøre ved det.
Log in eller Registrér for at kommentere.