Hjem Mænd Åben debat for mænd

Penis i stykker

Redigeret 3 december, 2009, 17:39 i Åben debat for mænd
Ja, i sidste uge lavede jeg noget sammen med min kæreste, og det gik lidt hårdt til sig. Har ingen anelse om hvad der skete, men næste dag fik jeg utrolig ondt i penis nede ved roden. Jeg troede det var noget lignende et blåt mærke, og så håbede på det gik over, men her en uge efter, så opdagede jeg, at den i stiv tilstand blev UTROLIG skæv.. tror den hældte 45+ grader mod venstre. Og den føltes løs nede i bunden. Hvis jeg drejede lidt til højre på den, så var den lige igen.
Er der nogle der har erfaringer med det her? For det gør røv nas, og vil gerne have hjælp til det i en fart.

Kommentarer

  • Tanken om, at du måske skulle smutte til lægen falder dig ikke ind - eller hvad?

    For noget tyder da på en skade, som i alle højeste grad bør behandles.
  • Kunne bare være rart med en diagnose eller lignende? Så jeg ved hvad jeg skal ud for.
    Eller måske var der nogle der havde oplevet det samme, eller noget lignende, som havde nogle tips
  • Nu er det her jo et debatforum for almindelige mennesker, så en diagnose kan du under ingen omstændigheder få.

    Men håber da, nogen kan fortælle om eventuelle oplevelser, dog vil jeg ikke mene, at du skal gå for længe med en sådan skade - du har allerede gået lige længe nok, vil jeg mene. Ofte er det jo sådan, at jo længere tid, man går med en ubehandlet skade, jo mere svært er det at rette op på.

    Under "mandlige sexproblemer" kan du læse superfly4, der fortæller om en penisfraktur; og kan det være noget i den retning - dog måske ikke helt så voldsomt?
  • Altså.... hvis din pik virkelig er "gået løs " så må du godt ha`meget ondt og så var du sikkert taget til lægen for længe siden....men jeg må give Lotte ret se du nu og smut til lægen hvis den stadig hænger med nakken ! he he.

    MVH

    Benny
Log in eller Registrér for at kommentere.