Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

symptomer

Redigeret 23 november, 2009, 18:03 i Diskusprolaps
hej jeg har haft ondt i ryggen i 4 dage nu hvor det føles som at havde en kniv i ryggen og det er begyndt at gøre ondt når jeg bruger den ene arm og kan mærke smerterne helt om i solo pleksus ogso og har svært ved at sove og kan ikke side ned eller ligge ned uden det gør ondt.

kan det være en discus eller hvad???

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej.

    Først vil jeg lige sige, at jeg syntes det er utrolig så lidt der "sker" her på siden. 74 har været inde og læse dette indlæg, men ingen svarer.. Kom ud af busken :-)

    Det er selvfølgelig svært at svare dig på, om det kan være en diskusprolaps, og selvfølgelig skal du gå til læge når du har så mange smerter. Jeg kan oplyse dig, at det ofte vil være dine ben der vil udstråle smerter i hvis du har en prolaps. Jeg har selv rygproblemer og kender de bensmerter.. Men du skal få en tid hos din læge..
  • Indstillinger
    At der kommer mange forbi uden at svare, kan jeg da godt forklare:

    Ude til højre er der en "kolofon", hvor der står overskrifter, og en overskrift, der hedder "symptomer" vil naturligt vække lidt nysgerrighed, hvorfor man lige klikker på den - det har jeg f.eks. gjort, men jeg ved intet om diskusprolaps, så jeg lukker igen.

    Mon ikke det samme sker for mange andre?

    Uden ellers at vide noget om emnet, vil jeg da også foreslå at lægen lige kigger på det, og måske du så får en henvisning til en fysioterapeut - i hvert fald i første omgang.
  • Indstillinger
    Ja okay, det har du ret i, at man lige ser hvad, der ligger under overskriften. Men der sker ikk meget her - ikke i forhold til tidligere?? Forstår ikke helt hvorfor.
Log in eller Registrér for at kommentere.