Hjem Kvinder Åben debat for kvinder

ømme/tunge bryster i 14 dage

Jeg har de sidste 14 dages tid haft meget ømme/spændte/tunge bryster, og det har været ret generende. Jeg har aldrig tidligere haft hormonelle gener i forbindelse med min cyklus, så er meget uforstående for hvorfor det kommer lige nu. Í samme ømbæring har jeg haft pletblødninger/udflåd. det skal nævnes at jeg er 23 år.

Er der nogen der kan hjælpe mig her, nogen som har prøvet det, eller har en ide om hvad det kan skyldes?

på forhånd tak!

Kommentarer

  • Hej.

    Har du overvejet at du kunne være gravid??? En af tegnene på det er nemlig ømme/tunge bryster især i starten.

    Mvh.

    Mor til to
  • En test viser negativ. Men kom så efterfølgende til at læse på pakken, hvor der stod at man først kunne tage den efter den dag hvor menstruationen er udeblevet, jeg skal have det tirsdag, og ved derfor ikke om jeg kan stole på testen, har absolut ingen erfaring med de der tests - så hjælp gerne!!
    Har i øvrigt stadig lige ondt.
  • Jeg fordøjer også at have meget tunge og mega ømme op til 2 - 3 uger før perioden. Det er ikke til at rører og det er ubehageligt.

    Jeg havde engang ellers været hos lægen, men fik ikke meget svar.

    Lige nu har jeg haft det over 1 uge og er ret træt af det.

    Før i tiden tænker jeg om jeg er gravid - men nej :(

    Jeg har tabt 5 spontan abort - altså tabe gravideter. Nu har jeg slet ingen håb om at blive gravid, især jeg nu er 38

    Jeg bruger nogle gange Ipren og panodil - og det hjælper ikke engang :(
  • Hej

    Min kæreste har haft et lignende problem. Hun fik af sin læge af vide, at hun skulle prøve med brystmassage, hvor lægen anbefalede et brystmassageapparat. Min kæreste bestilte derefter et produkt, der hedder Venus medical, der er et elektronisk massageapparat til brysterne.

    Det hjalp hende rigtig meget, og ømheden gik helt væk.

    /Martin
  • Det er synd at du har tabt 5 gange. Har du fået at vide hvad årsagen er? Jeg tænker at det kunne have noget med kosten at gøre. Måske du tåler ikke gluten. Har du prøvet kiss kuren for det har hjulpet nogle at få barn ud af det efter flere aborter. Du kan stadig blive gravid hvis du kombinere akupunktur med kuren.
Log in eller Registrér for at kommentere.