Hjem Mænd Åben debat for mænd

Smerter omkring penis

Redigeret 21 september, 2009, 07:52 i Åben debat for mænd
Hej alle.

jeg håber på at få lidt hjælp omkring mit problem. Jeg har haft dette problem i omkring en måned nu, og jeg er ved at blive ret desperat efter at finde en løsning snart.

Det startede en morgen da jeg vågnede, jeg havde ikke onaneret eller dyrket samleje med min kæreste de sidste par dage. Jeg havde store smerter fra den ene testikel, når jeg rørte mit inderlår, tæt ved testiklen, gjorde det ondt over det hele i dette område. En uge senere, mærkede jeg ordentligt efter, og fandt ud af at smerten faktisk kom fra roden af Penis, på den ene side. Hvis jeg mærker meget blidt på det lille område som er ømt, resultere det i stor smerte ned gennem den ene testikel, og ned i låret. Jeg er nervøs hver morgen, fordi jeg ved at hver gang jeg bare bevæger mig lidt, så får jeg store smerter.

Jeg har altid haft en dårlig vane med at "ligge" penis til venstre i mine underbukser, og det føles helt forkert, hvis den ligger til højre. Jeg har gjort dette i et par år snart, og min Penis er gået hen og har fået et slags knæk på mitten, så den er lidt skæv, jeg tror måske det kan have noget med mine smerter at gøre. min venstre testikel kan noglegange kravle helt op på siden, eller oven på penis, når jeg er på vej i bad, eller når jeg onanerer. Jeg er kun 17 år, og har netop fået taget mig sammen til at fortæller det til mine forældre. jeg regner med at tage til lægen snart, men ville lige spørge her inde først.

Hilsen Rasmus.

Kommentarer

  • hej Rasmus,

    Du beskriver dit problem meget tydeligt, men alligevel er en sådan beskrivelse af smerter meget vanskelig, hvorfor du nok er nødt til at vente og se, hvad lægen vil fortælle dig - det er kun der, du vil kunne få den bedste forklaring.

    Nogen kan måske her fortælle dig om noget, de har prøvet, men det behøver så overhovet ikke være det samme, som du døjer med.

    Det er rigtigt fornuftigt, at du har talt med dine forældre om det - det er der desværre mange unge, der ikke vil, hvorfor de går og er unødigt bekymrede i lang tid.
  • Fandt du nogensinde ud af hvad årsagen var?
Log in eller Registrér for at kommentere.