Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

overraskede min mand i mit undertøj

Redigeret 21 november, 2009, 23:27 i Åben debat for mænd
HJÆLP....
jeg kom ind og overraskede min mand han var iført min ene bh... det er nok det eneste jeg ikke kan forholde mig til... hvad er det der gør at han tager mit undertøj på...? jeg kan ikke holde tanken ud om at jeg stadig er gift med ham og vi bor sammen... jeg har 2 børn med ham og dyrker temlig meget sex med ham.... og nu viser det sig at jeg slet ikke kender ham...
EN ELLER ANDEN HJÆLP MIG::::!!!!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej denfortvivlede86

    Jeg skal ikke kunne udtale mig om hvorfor at din mand havde taget dit undertøj på!
    Men måske er det noget som "tænder" ham?! Måske har han nogle fantasier som han ikke har fortalt dig om?! Måske var han bare nysgerrig, faldt for fristelsen og prøvede dit undertøj, og var så, så "uheldig" at blive opdaget?!

    Jeg ved det selvfølgelig ikke. Det er personligt ikke noget jeg selv har prøvet, at iføre mig min kones undertøj!

    Men eftersom at du nu er vidende til din mands "lyster", så er der vist kun én ting at gøre. Du må se at få taget en snak med ham.
    Han er sikkert lige så bekymret over hvad du tænker, som du er over hvad der foregår inde i hovedet på ham.

    Men problemet løser ikke sig selv, hvis I bare går rundt som "katten om den varme grød"!

    Så konfronter ham med det, men på en rolig måde, ellers risikere du måske bare at han går helt i baglås over situationen.
    Uden at kende din mand, tror jeg ikke at han er helt stolt over situationen.

    Og uden at skære alle os mænd over en kam, så tror jeg ikke at du vil opnå et positivt resultat med snakken, hvis du konfronterer ham ved at starte med at give ham en ordentlig overhaling!

    Det lyder også lidt som om at I måske nok har mere end den ene ting at snakke om, siden at du skriver, at "du ikke kan holde tanken ud at du stadig er gift med ham, og at I bor sammen".
    Det lyder heller ikke til at du er helt hook på mængden af jeres sex... men det er jo kun dig selv som kan afgøre det.

    Men se at få taget "tyren ved hornene", og få snakket med ham, og "lær at kende" din mand på ny!

    Held og lykke.
  • Indstillinger
    tak for dit svar... jeg har taget snakken med ham..
    og han sagde at det var første og sidste gang...
    og jeg troede ham.. et par dage senere så jeg næsten det samme igen...
    det måtte jeg fortælle ham at det kunne jeg ikke forstå oven i mit hoved..
    nu er vi sepereret... men mange tak for din hjælp...
    hilsen denfortvivlede86
Log in eller Registrér for at kommentere.