Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

forhud, omskæring og onani

Redigeret 11 februar, 2016, 03:42 i Åben debat for mænd
Hvordan onanerer man hvis man er blevet omskåret. når der ikke er noget hud at trække i? Omskæring virker bare så hæmmende på mange områder, men æstetisk er det jo flot, men ved sku bare ikke hvordan det er praktisk.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kan man sagtens. Min kæreste er omskåret. Mange mennesker har et helt forkert billede af at være omskåret. Men der er i virkeligheden ikke så meget forskel på en omskåret og ikke-omskåret penis.

    Det er ikke sådan at alt forhuden er væk. De har stadig hud rundt om penis, det er bare forhuden som raver ud over penishovedet der er væk.

    Jeg han rigtig godt li den omskåret(selvom det lyder mystitsk for nogen) Den er meget renere, pænere og glattere. Hvad angår sex er det ligesom for alle andre.
  • Indstillinger
    Redigeret 8 august, 2010, 07:26
    Det var også et af de spørgsmål jeg stillede mig selv før jeg blev omskåret. Efter min kærestes ønske fik jeg fjernet det hele.
    Der findes ingen svedkirtler på pikhovedet så efter at man er omskåret er den altid tør. Jeg ornanerer altid med tør pik og føler ingen behov for glidekrem. Det føles noget anderledes end før jeg blev omskåret, men bestemt ikke dårligere.


    Før indgrebet var jeg meget bange for at blive omskåret. Jeg udskød det i flere år pga. frygt.
    Jeg er glad for at min kæreste det skub der skulle til.
    Nu efter indgrebet indser jeg at jeg burde have glædet mig til det.

    Hvis du har det lidt på samme måde eller hvis du bare vil vide mere må gerne skrive til mig
  • Indstillinger
    Hvad mener trådstarteren med "Omskæring virker bare så hæmmende på mange områder"? Det kræver vist en uddybning, for jeg er nu omskåret på 8. år og er ikke hæmmet af det overhovedet.

    Efter min mening tillægges forhuden en alt for stor betydning.
  • Indstillinger
    hvordan man onanerer.
    Det er da kendt, at når manden er godt på vej producerer han precum. Det er et naturmiddel til at smøre glans. Jeg onanerer en del og nyder det. Langsomme cirkelbevægelser på bagsiden af penis fremmer precum, der væder glans.
  • Indstillinger
    jeg er selv omskåret og er nu tænke mig skære en ring hvordan gøre men det? hvem vil gøre det?
    min email er
    paalu68@hotmail.com
    21586728
    jeg bor i 9800 hjørring
  • Indstillinger
    Hej
    Hvad mener du med at skære en ring?
    er det en piercing du ønsker?
  • Indstillinger
    Jeg ved det er et gammelt indlæg.

    Men her 5 uger efter jeg blev omskåret for 2. gang har jeg prøvet at onanere lidt igen. Det føles stadig lidt specielt, eftersom der stadig er lidt sår på, som ikke er forsvundet endnu. Skal heldigvis til kontrol snart og have det hele tilset :)

    1: Men når jeg onanerer nu, kan jeg kun lidt skubbe den resterende hud frem til penishovedets kant. Det kan godt give små niv i penis, så jeg kunne blive lidt nervøs for om der er fjernet for meget hud. Hvor langt kan I hive huden frem under onanering?

    2: Men når den er i fuld stiv tilstand og jeg spænder op i penis, så hovedet bliver større, mærker jeg intet - dette må vel betyde at snittet er lagt fint?

    3: Hvilken slags creme kan man bruge til at smøre arrene med? Er bodylotion uden parfume fint nok?
  • Indstillinger
    Det er i dag 4 uger siden at jeg blev omskåret. Har selv mange spørgsmål.
    Kan ikke helt regne ud hvordan jeg skal onanere. Tænker vel at det må være med glidecreme og så frem og tilbage direkte på glansen?

    Hvad angår arvæv, så ved jeg at E-Vitamin salve er rigtig godt til at hjælpe helingen af arvævet.

    Har nogen erfaring med andre produkter?
Log in eller Registrér for at kommentere.