Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Produkt mod sved

Redigeret 10 januar, 2017, 10:38 i Åben debat om hud og hår
Hej. Jeg synes jeg døjer meget med sved og er fugtig på hænderne hele tiden. Jeg har fået anbefalet Perspirex (link fjernet, red.) . Er der andre jeg bør prøve? Tak.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Dr Reckeweg R32 virker med svedafsondring af forskellige årsager. Så det vil nok være det bedste bud.

    Man skelner mellem R10 som er mod svedeture for kvinder i forbindelse med overgangsalderen og R51 mod for højt stofskifte som kan give svedafsondring bla. på hænderne.

    Disse homøopatiske lægemidler er uden bivirkninger hvis de tages rigtigt og fås i matas onlineshop. Læs mere om deres virkninger, hvordan man indtager dem ved at søge i google på "DR Reckeweg Indikationer" eller lignende.
  • Indstillinger
    Jeg døjer også med sved og har brugt perspirex i en del år efterhånden. Synes det fungerer rigtig godt, jeg har dog perioder hvor jeg bliver overfølsom og får udslet, men så har jeg bare holdt en pause, og så har der ikke været noget problem efterfølgende.

    Jeg har for et par måneder siden også anskaffet mig sådan en aniti-sved tshirt som denne her http://www.drywear.dk/produkt/drywear-tshirt-rund-hals/ og den fungerer også helt upåklageligt. Jeg bruger den hvis jeg skal holder møder på arbejdet eller lign.
Log in eller Registrér for at kommentere.