Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Berøring ...

Redigeret 13 juni, 2016, 16:54 i Teenagere
Min eksmand klapper konsekvent og meget konsekvent vores to drenge på
12 og snart 15 - på røven. På den kærlige måde ... Alt i mig vender sig. Det virker så forkert, men hvad er jeres holdning? Hvor er det ok at røre sin teenager?

Kommentarer

  • Indstillinger
    "På den kærlige måde"??

    Mener du med seksuelle undertoner eller bare en far, der er glad for sine børn? Har han altid gjort det, eller er det noget nyt?

    Og hvad siger drengene selv?

    Det skal der naturligvis svar på før man kan gå ind og have holdninger til det emne.

    Selvfølgelig virker det underligt, hvis det er det eneste sted, han berører sine børn. Lægger han f.eks aldrig armen om skuldrene på dem og giver dem et kram?

    Generelt mener jeg, at forældre er blevet så berøringsangste, at de skader deres børn langt mere end de gør gavn.

    Børn af i dag bliver tudet ørerne fulde om, hvor "farlige" områderne omkring ders kønsdele er, at de uværgerligt selv bliver overbeviste om, at disse steder på kroppen unaturlige, hvilket giver dem et totalt forkvaklet syn på ders egen krop.

    Selv helt unge børn på 12-13 år skriver jævnligt ind her på nd med problemer, som de er helt alene i verden med, fordi de har lært, at "dens slags" taler man ikke om.
Log in eller Registrér for at kommentere.