Hjem Mænd Åben debat for mænd

Hvor kan man blive omskåret ordenligt?

124»

Kommentarer

• Hej Smiley.

Jeg blev omskåret på en klinik der hedder

IMC Circumcision clinic London

Og der var der overhovedet ikke noget problem, de laver hvis alle slags omskæring stile, du kan prøve at Google klinikken, der kan du se de forskellige stilarter.

Jeg skrev bare til dem, men du kan også ringe til dem hvis du vil det.

De var utrolig søde og hjælpsomme, der over.

Jeg kan helt klart godt anbefale dem.

Jeg var ikke til nogen konsultation, jeg skrev bare hvad jeg gerne ville have lavet, og vi fandt en tid, der kunne passe mig, så jeg kunne flyve der over.

Alt var overhovedet ikke noget problem.

Jeg mener at jeg gav 650 pund men det er også ved at være 3 år siden.

Jeg kan se at det koster 550 pund hvis det kun er en kiroisk omskæring, men jeg fik også fjernet min streng, så det koster 700 pund i dag.

Men det er sku det hele værd, og de er vant til at omskære mænd, så de ved vad de laver.

Jeg håber at du kan bruge mit svar, og hvis der er nogle spørgsmål, vil jeg gerne hjælpe dig.

• Hej Steenhk.

Tak for dit svar. Jeg skal afsted men jeg skal lige have kigget på økonomien først, så hvornår det bliver ved jeg ikke. Jeg var inde og kigge på deres imc's hjemmeside, de lyder også gode. Der er dog en del klinikker og de skriver alle sammen ,at de er de førende. 🙂

Jeg skriver igen når jeg har været afsted, og forhåbentlig i meget nær fremtid.

Mvh.

Log in eller Registrér for at kommentere.