Hjem Sind og psyke Angst

Kommentarer

  • jeg vil gerne købe diazepam 10 mg eller oxazepam 10 mg da jeg lider af panik angst
  • Jeg kender også nogen der har fået for valium i mindst 15 år, og uden problemer holdt op.
    Det der overformynderi, det har en hvis person skabt. Her oplever jeg meget, at det er sygeplejersker der er den formynderiske og bedrevidende, der uden blusel kommer med diverse anbefalinger.
    Et eksempel var min svigermor. Hun havde fået beroligende medicin i mange, mange år. Hun var et menneske, der af en eller anden grund, havde det bedst ved at indtage en meget lille dosis.
    Da hun kom under hjemmeplejens formynderi, ville sygeplejersken have, at man fratog hende sin daglige tryghedsmedicin.
    Hver gang min svigermor kom på sygehuset, blev hun ordinert det igen.
    Til sidst måtte min mand og jeg give udtryk overfor sygeplejersken, at vi synes det var komplet vanvittigt, at min svigermor i en alder af 87 år, pludselig skulle fratages denne lille dosis, som trods alt forbedrede hendes liv en lille smule.
    Men sådan er der så meget.
  • De danske læger er så dobbeltmoralske at de vil stoppe med at udskrive Benzodiazepin så når man skal bruge disse piller skal man købe dem på nettet til 3000 kr for 180 stk 10 mg, det har jeg sku ikke råd til og derfor bliver jeg nød til at købe dem på det sorte marked, tænk at lægerne vil skubbe deres patienter der ud. Mvh; Alan57.

  • Hej alan57.
    Har du en god adresse på nettet, hvor man kan købe stesolid?

  • Der3433Der3433
    Redigeret 1 december, 2022, 15:43

    Godt sted at Køb valium stesolid ( diazepam ) online uden recept god pris på nettet https://www.ms-online.in/product.php?productid=6047&puid=6da0d7

Log in eller Registrér for at kommentere.