Hjem Sjældne sygdomme Sjældne sygdomme

Anfald hvor jeg ikke kan bevæge mig ..

Redigeret 21 oktober, 2015, 09:40 i Sjældne sygdomme
Jeg var tit nogen anfald, kan kan langsomt mærke de kommer,
hvor efter jeg blir nødtil at sætte mig ned, lidt efter kan jeg hverkan gå eller stå, og til sidst kan jeg ikke bevæge mig overhoved, selv min tunge går det udover..
Efter 30-60 min, begynder jeg langsomt at få kræfterne igen , men er lidt mærket efterfølgende..
Nogen som har det samme problem, eller kender til det..?
Har haft det siden jeg var 13-14 år, er 30 idag, men har ikke fortalt nogen om det, for jeg er lidt bange for hvad det kunne være..

Kommentarer

  • ”jeg er lidt bange for hvad det kunne være..”

    Mener du helt seriøst, at det er bedre at gå i mange år og være bange for noget, man ikke aner hvad er, end at få det undersøgt – måske behandlet - så du ikke mere behøver at være bange?

    Jeg bliver ærligt talt noget rystet, når jeg læser sådanne opslag fra folk, der går i årevis og er nervøse for alt muligt, men slet ikke har tænkt tanken, at man måske skulle tale med sin læge om det.

    Nu har du gået med det, siden du var barn – og du har åbenbart heller ikke dengang tænkt på, at du skulle tale med dine forældre om det – men i og med du har gået så længe, så er det nok ikke en farlig dødelig sygdom, men hvor skadeligt, det er for dig, er jo ikke til at vide.

    Du kan naturligvis ikke på et debatforum få nogen form for diagnose – også fordi ingen her jo kender til din øvrige historie – men naturligvis bør du gå til lægen og fortælle om det her, så du kan blive undersøgt og få vished og ro i sjælen.

    Jeg kan i hvert fald fortælle dig, at det helt sikkert er mange gange værre at gå i mange år og frygte alt muligt, man ikke ved, hvad er – end at forholde sig til en eventuel sygdom, man ved, hvad er.

    Tænk hvis det handler om noget helt banalt, som den gang for mange år siden kunne være blevet klaret med en enkelt behandling?
Log in eller Registrér for at kommentere.