Hjem Diabetes Åben debat om diabetes

Kraftige symptomer - Men har ikke diabetes

Redigeret 26 juli, 2015, 17:35 i Åben debat om diabetes
Hej,

Jeg skriver her, da jeg er ret desperat. Jeg har levet med en masse symptomer i omkring 2 år nu og min læge(r) kan ikke finde ud af, hvad det er jeg fejler. Jeg har ikke diabetes, mine blodprøver ser normale ud. Ikke noget at ligge en finger på.
Det hele startede med, at min mave blev utrolig udspilet. Jeg er en ung, veltrænet mand med en meget lav fedtprocent (da jeg går meget op i fitness) men min mave er utrolig udspilet. Ligner en der er gravid i 6-7 måned (jeg overdriver ikke). Jeg har fået lavet en ultralyds-scanning af min mave, og der var intet at sætte en finger på. Samtidig begyndte jeg at være utrolig tørstig ALTID - men det bliver specielt slemt efter et måltid med store mængder kulhydrater. Men det er alligevel konstant eksisterende. Flere symptomer kom stille til og de er efterhånden blevet værre. Jeg nævner her dem alle:


- Skummende urin

- Lægmuskler spænder

- Skarp stikkende smerte under fødderne hænder nogle gange når jeg går, som om jeg får et skarpt smæld under foden.

- Skarp stikkende smerte i lægge har jeg prøvet et par gange, meget smertefuldt! Varer ca. 30 sekunder.

- Varme fødder. Kan næsten ikke holde ud at have sko og strømper på. Og specielt om aftenen når jeg ligger mig i seng er det ulideligt. Ligemeget hvor koldt det er, kan jeg ikke have dyne på mine fødder. De koger! (og de er ikke varme hvis man rør dem)

- Trætte ben, syrer ekstremt hurtigt til

- Blackouts hver gang jeg rejser mig

- Kan langt fra tømme blære ordenligt når jeg tisser

- Konstant træthed og uoplagt


Jeg er utrolig bange for hvad det kan være.. hvilket også har resulteret i, at jeg i perioder får voldsomme angstanfald, da jeg hver eneste dag går og frygter rigtig meget for mit helbred.


Jeg håber der er nogle der kan byde ind med inputs, jeg er på fuldstændig bar bund og lægen ved ikke hvad der mere skal ske...


På forhånd tak.

Kommentarer

  • Hejsa

    Med den gode beskrivelse af symptomer burde det være let for en klassisk homøopat at finde et mindel til dig. Fordelen ved homøopatiske lægemidler er at de ikke har bivirkninger.

    Her kan du finde en autorisseret homølpat
    http://homeopati.dk/index.php?side=find-en-homoopat

    Alternativt kunne du prøve en biopatisk test på helsimin helsebutikkerne. Den koster ikke ret meget men det kunne pejle dig ind på hvad der er galt.
    Ligeledes vil en god zoneterapeaut hurtigt kunne se hvilke af kroppens organer som er kommet ud af balance . Noget må der jo gøres.
Log in eller Registrér for at kommentere.