Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Noget galt???

Redigeret 27 maj, 2015, 09:56 i Åben debat for kvinder
Hej
Jeg er en pige på 15. Jeg har været lidt bagud i min pubertet, og begyndte først at tage form i en alder af 14. Jeg er dog lidt nervøs over to ting som piner mig lidt, da jeg er bange for at det er unormalt og at andre kan se/lugte det...
1) jeg har haft udflåd er det ikke det det hedder? Sådan noget gennemsigtigt slim som sætter sig i mine trusser... Det der gør mig nervøs er at jeg har haft det i ca 1 år nu... Jeg er bange for at der er noget galt...

2) For nok 3 måneder siden, synes jeg at jeg kan lugte det lidt igennem mine bukser... Det synes jeg selvfølgelig er vildt pinligt når jeg sidder i klassen, og så tænker jeg med det samme; " OK der er helt sikkert et eller andet galt med mig, jeg er bange!"

Håber at du kan give mig nogle svar da jeg er ret nervøs for om der er noget galt med mig (infektion eller lignene...)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil nu ikke mene, at man på nogen måde er bagud, fordi man først begynder pubertet i 14 års alderen. Jeg vil endda påstå, at det er helt og aldeles normalt.

    De problemer, du her har er nok ikke noget alvorligt, men det kan være svært at vurdere på et debatforum, hvad det så er.

    Jeg synes klart, du skal tale med din mor om det. Det er der ikke nogle flovt eller pinligt ved - hun har garanteret også prøvet noget lignende.
Log in eller Registrér for at kommentere.