Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hævet forhud med rifter efter sex

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har ikke planer om omskæring nej, men jeg søger stadig svar på, hvorfor min forhud er strammere og huden mere følsom.
  • Indstillinger
    Jeg synes bestemt heller ikke vi er ude i omskæring her.

    Kan forstå i begge har været igennem et større tjek. Jeg tænker umiddelbart det kan være en form for allergi eller måske noget lægen slet ikke har i tænker som det kan være. Synes din kæreste og dig skal henvende jer på sygehuset på klinikken for kønssygdomme - ikke at jeg siger i har en kønssygdom overhovedet. Men de er utrolig dygtige på afdelinger og har et tæt samarbejde med hud og allergi afdelingerne. Landets store sygehuse som Bispebjerg, Skejby og OUH har sådanne afdelinger, hvor i kan henvende jer uden henvisning.
    Jeg har selv været derude til undersøgelse, og de er virkelig dygtige og tjekker alt igennem. Det var dog kun mig da havde gener og ikke min kæreste, og det har vist sig at jeg ikke havde nogen kønssygdom overhovedet, men det var gentagende svamp og allergi.

    Synes bestemt det er noget i skal overveje.

    Held og lykke :)
  • Indstillinger
    Og lige et ydeligere godt råd - gå evt på apoteket og køb en creme der hedder Intim barrierecrem fra Danatekt som du smøre på penis efter samleje, den hjælper min kæreste med det samme hvis han bliver bare en anelse irriteret.

    En godt råd til din kæreste er at købe en gel der hedder multi gyn antigel - kan købes på apoteket og på nettet. Den sprøjter hun op i skeden umiddelbart lige efter samleje - dog skal hun huske at tisse og få sæden tømt ud fra skeden inden så sæden ikke skaber en ubalance. En god ide vil også være at bruge den lige før og efter menstruation.
    Den gel har været det bedste som har hjulpet mig, da den tager irritation, kløe, lugt, svie og ømhed :)
  • Indstillinger
    Dejligt svar! Tusind tak, det er helt sikkert, hvad vi søger :)
  • Indstillinger
    Er at ting virkelig arbejde?
  • Indstillinger
    gå se en læge
  • Indstillinger

    Kom der en løsning?

  • Indstillinger

    Er du undersøgt for "lichen sclerosus"?

Log in eller Registrér for at kommentere.