Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ukendte smerter hjælp!!!

Redigeret 8 maj, 2015, 01:22 i Spørg Netdoktors brugere
Hejsa min kæreste har haft forskellige slags smerter og skriver angående hjælp. Det har varet ved i lidt over 2 år, og der er forsøgt lægehjælp, med smerterne i brystet. Derudover er hun fornylig stoppet med p-pillet da vi fandt ud af at nogle af bivirkningerne passede på de reaktioner som hun får, men der er gået 15 dage nu uden nogle forandringer.

Det er ting som:
Svimmelhed
Kan intet se ud af øjnene (nogle gange)
Svært at trække vejret
Ikke til stede
Smerter under højre bryst
Besvimer eller noget ligene og derefter forsvinder det.
Der kommer spyt ud af munden
Ben kan ikke bære en
Uregelmæssig blødninger efter menstruation
Dårlig nattesøvn

Det kommer hyppigst under sex eller forpustede forhold som løb, men opstår også under afslappet forhold som skole eller afslapning i sengen.

Håber virkelig der kan gøres noget ved det, da det specielt går ud over hendes hverdagsliv og fritidsinteresser som sport.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har også i en periode haft uforklarlige smerter, været indlagt, været til undersøgelser osv. men det har ikke hjulpet; man har valgt at afslutte mig i systemet, for man aner ikke, hvad der er galt.

    Igen konfronteres jeg med min påstand, at læger simpelt hen ikke aner/ tænker på at alle kroppens dele – både fysisk og psykisk – hænger sammen i et hele. Har man ondt i maven f.eks., undersøger man kun maven – intet andet, man forestiller sig slet ikke, at det måske kan handle om noget i ryggen f.eks. osv.

    For mit vedkommende er jeg selv kommet frem til, at jeg må have en eller anden form for stress, der giver mig disse voldsomme fysiske ubehag/smerter. Jeg mener sådan set ikke, jeg burde være stresset – er god til at tale om det, der fylder, er god til at planlægge min dag, så jeg netop har gode pauser osv., men alligevel er jeg givet presset på en eller anden måde.

    Jeg har valgt at gå til en dygtig akupunktør – og den verden ser man på helheden og går ind og styrker netop de svage punkter. Jeg fik faktisk målt, at mit energiniveau ligger ekstremt lavt, og det kan sagtens forklare, at jeg faktisk har været syg i flere måneder. Efter få behandlinger mærker jeg nu en tydelig bedring.

    Jeg foreslår klart din kæreste at søge efter en dygtig akupunktør i jeres nærområde – der findes givet en i den nærmeste større by. Det skal IKKE være en læge, der lige har taget et kursus – men en virkeligt uddannet; hvilket man kan læse på hjemmesiden.

    Det er så vigtigt at fortælle alt, hvad hun kan komme i tanker om, og der bliver naturligvis også spurgt ind til det.

    I øvrigt synes jeg, det er fornuftigt, at hun er stoppet med p-piller, da det er hormoner, som er helt unødvendige for kroppen, og langt flere tilfælde end man tror, også er skadelige. Logisk set er det jo helt forkert at medicinere mod en naturlig tilstand, som ægløsning og menstruation jo er.
  • Indstillinger
    Tusinde tak for svaret! Vi forsøger med det samme dit råd!! Tusinde tusinde tak!
  • Indstillinger
    Er kæresten blevet vaccineret med Gardasil-vaccinen?
    Hvis hun er det, kunne jeg anbefale jer at læse på Face-book siden om emnet.
  • Indstillinger
    Desværre det er hun ikke, men tak for beskeden
Log in eller Registrér for at kommentere.