Hjem Kvinder Åben debat for kvinder

Hjælp - kløe, svie og irritation i underlivet i snart et år.

Redigeret 3 juni, 2015, 11:02 i Åben debat for kvinder
Nu er jeg simpelthen ved at gå ud af mit gode skind og miste forstanden :( Jeg har siden starten af sommeren sidste år, haft kronisk kløe, svie og en brændende fornemmelse i mit underliv - både udenpå og indenvendig. Jeg fik diagnosen svamp, da jeg havde været indlagt med begyndende infektion i min hånd efter en større operation og var blevet pumpet med antibiotika - har altid haft tendes til svamp efter sådan en omgang. Men det fluconazol som jeg kom i behandling med og som altid har hjulpet mig tidligere, hjalp bare ikke. Over en periode på flere måneder blev jeg fyldt med de værste svampemidler og forebyggende piller og creme der findes på markedet, men intet hjalp. Jeg blev henvist til gynækolog og sygehuset, og efter flere måneders ventetid fik jeg samme svar SVAMP. Lige inden jul tog jeg kontakt til en special klinik hvor jeg selv betalte for behandling, der jeg følte jeg ikke blev hørt af den offentlige sektor. Kom i behandling, og fik i løbet af en månede meget bedre - men havde stadigvæk kløe og svie men var til at holde ud. Skal lige siges at den privat læge er utrolig dygtig, men han mener mit underliv lige skal komme sigg efter sådan en voldsom omgang. Jeg har ikke haft sex i halvandet år, der jeg altid har haft en sart underliv og har forbundet sex med noget dårligt og sygdomsfremkaldende. Men her i julen mødte jeg en rigtig sød fyr, og jeg har i sammenråd med min private gynækolog fået af vide jeg ikke skal holde mig tilbage sexuelt. Der gik 2 måneders før vi havde sex sammen og nu er fanden for alvor løs igen. Har lige haft skedekatar og ydeligere haft kraftig rødme, svie og hævelse i hele underlivet. Jeg mistænkte selvfølgelig svamp og er kommet i behandling men intet hjælper overhovedet :( Er faktisk begyndt at tænke over om jeg fejler noget helt andet og har en form for allergi eller så er jeg blevet resistens. Jeg har hele vejen igennem forløbet taget mine forholdsregler og kun brugt bind, gået i løse trusser, undgået sukker, sæbe og skyllemiddel. Skal til undersøgelse igen på torsdag, men kommer nok igennem samme forløb igen. Øv hvor jeg synes det her er hårdt og påvirker min dagligdag så meget.

Kommentarer

  • Har skrevet flere indlæg herinde her til aften - de omhandler alle produktet LadyBalance, som jeg umiddelbart tror kan hjælpe dig et langt stykke af vejen med at få genoprettet balancen i dit underliv. Vil for en god ordens skyld nævne, at jeg ikke har nogen som helst økonomisk tilknytning til produktet, men har til gengæld haft fantastisk stor glæde af at bruge det i nu flere år.
    Har haft mange år, hvor jeg nærmest var socialt invalideret pga. lugt, svie, kløe og udflåd i alverdens varianter, hvor Metronidazol, Flagyl og andet godt blev afprøvet. Virkede dog kun kortvarigt.

    Synes, du skal kigge på deres hjemmeside, hvor du kan læse meget mere om produktet. Når lugt, svie eller kløe kigger blot en smule frem hos mig, så bruger jeg ½-1 tablet....og vupti, er jeg fri for det igen. Produktet er helt naturligt, så håber det måske også kan hjælpe dig :o)

    Held og lykke med det...
  • Tusind tak for dit svar :)

    Er gudskelov kommet i bedring, efter et langvarigt kløeudbrud på 4 uger.
    Det var en blanding af en allergisk reaktion og svamp :(

    Må ind og tjekke de ladybalance ud, for de lyder bestemt som nogen der kunne hjælpe mig. Har selv fået anbefalet en gel som hedder multi-gyn antigel af min gynækolog, som jeg har brugt den sidste uge og den har virkelig hjulpet mig. Har ikke haft nogen som helste gener i 5 dage (det er stor fremskridt for mig).
    Plus jeg spiser tranebær kapsler og vitamin piller dagligt.

    Lige nu ser det mere lyst ud for mig og der er håb forude :D
Log in eller Registrér for at kommentere.