Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blødning i 10 dage med spiral.

Redigeret 23 februar, 2015, 03:48 i Åben debat for kvinder
Hej netdoktor.

Jeg er en pige på 20 år der siden Juni 2013 har haft en kobberspiral. Jeg har aldrig haft problemer med min hverken min menstruation eller min spiral - jeg har altid haft regelmæssig menstruation og alt er som det skal være. Når jeg har min menstruation bløder jeg ca i 6 dage, hvoraf de første to dage er med rigtig blod og de 4 sidste dage er aftagende.

For godt 2,5 uge siden stoppede min menstruation og godt en uge efter begyndte den igen. Jeg havde ikke menstruationssmerter, som jeg plejer, og det virkede meget mærkeligt. Jeg tog selvfølgelig til lægen, men hun fortalte at jeg bare måtte vente til næste gang jeg fik min menstruation - fair. Jeg har nu blødt kraftigt i 10 dage, uden nogen form for brunligt udflåd eller noget andet - RENT blod. Jeg prøvede så af mærke oppe i mig, for at mærke om jeg selv kunne mærke noget anderledes - det kunne jeg. Jeg kunne mærke mine spiral-tråde, uden overhoved at mægle langt oppe - noget jeg ALDGIG har kunne mærke før.

Med menstruation der aldrig har været uregelmæssig, 10 dages blødning og spiraltråde der PLUDSELIG kan mærkes, er jeg ved at gå ud af mit gode skind. Det virker som om min læge ikke tager mig seriøst, så jeg håber virkelig der er en herinde der kan hjælpe!!!!

Mvh
Log in eller Registrér for at kommentere.