Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvide blodlegemer i urin

Redigeret 18 januar, 2015, 14:20 i Blærebetændelse
Hej. Jeg skriver fordi jeg er meget frusteret! Min læge vil ikke selv komme med en forklaring.
MEN er der nogen, der ved, hvad hvide blodlegemer i urinen kan være, hvis IKKE det er en blærebetændelse?
Jeg har haft blærebetændelse 4 gange nu. Og HVER gang slår den ud på de leukocytter og forsviner 2-3 dage efter jeg er på SULFA kur.
Lægen har dyrket min urin og sagde at jeg ikke havde ' nok ' bakterier til at få penicillin. derfor kontaktede jeg en vagtlæge, som synes det var underligt, og jeg fik SULFA igen, og dermed forsvandt de hvide blodlegemer????
Jeg går og er ked af det hele tiden, fordi jeg tjekker hele tiden om de er kommet igen, og der går ikke mere end 3 uger, så slår den igen ud på leukocytter, men aldrig nitrit.
Er der andre der døjer med det problem? Og hvad kan årsagen være? Synes selv det underligt min egen læge siger at det ikke er en blærebetændelse, men pillerne får dem alligevel til at forsvinde.. og ikke nok med det, så kan jeg ikke mærke om jeg har blærebetændelse, + jeg har sygdomsangst oven i. Hvilket ikke gør det lettere.
Håber nogle kan hjælpe. Føler mig helt alene med det her problem!

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.