Hjem Sind og psyke Bulimi

Kom UD af bulimi

Redigeret 12 januar, 2015, 06:41 i Bulimi
Kære Alle jer som lige nu sidder fast i spiseforstyrrelsens klør.

Jeg tror fuldt og fast på, at alle KAN komme ud.
Jeg er 100 % rask nu. Har været møg syg af bulimi siden jeg var 16 år. Idag snart 31 år gammel er jeg RASK. Jeg har ikke EN enkelt opskrift - Men ordsproget om, at spiseforstyrrelser skal behandles med kærlighed - Tror jeg på. KÆRLIGHED til EN selv.

Jeg ved, der sidder en masse her på årets sidste dag og har en masse nytårsfortsæt. Nogle har div slankekure, nye syge tricks til at komme af med mad, kilo, selvhad etc.... Andre har forhåbninger om, at 15 bliver året, hvor "jeg slipper min spiseforstyrrelse."

Hvis du endeligt VIL have et nytårsfortsæt - Så synes jeg, det skal være: Elsk mere.

Jeg har tidligere haft en anden profil her på debatten. Har oprettet en ny -For nu er jeg ikke syg mere - Jeg har været rask de sidste 4 år. Jeg husker tydeligt, hvordan jeg nogle gange kunne gribes af, at læse, hvordan andre bar sig ad med alt det sygelige - Det var nærmest inspiration. Samtidig husker jeg depressionen over, at jeg sad fast. Jeg KUNNE virkelig ikke komme ud af spiseforstyrrelsens greb. Jeg troede aldrig jeg ville spise et alm måltid uden at tælle kalorier, kaste det op, have dårlig samvittighed eller et eller andet.... Nu spiser jeg marcipanbrød i juledagene med STØRTE fornøjelse -OG de bliver IKKE til overspisninger.

Jeg ønsker dig og jer alt det bedste for 15. Elsk mere.

Kommentarer

  • Tusind tak!

    Bare tusind tak, fordi du tog dig tid til at skrive det indlæg!
    Jeg har virkelig haft brug for at høre om nogen, der kunne tale til mig fra "den anden side", for jeg har meget svært ved at tale med behandlere. Især når de siger, at man jo aldrig helt bliver rask, men at man må lære at leve med det. Den dom kan jeg slet ikke håndtere.
    Så det er helt utroligt lettende at læse om dig :)
    Nu tør jeg tro på det igen.

    Kh, mig
Log in eller Registrér for at kommentere.