Hjem Kvinder Åben debat for kvinder

Træning, symptomer?

Redigeret 17 december, 2014, 16:01 i Åben debat for kvinder
Hej, jeg er en kvinde på 19 år.
Jeg har tabt mig 2 kilo uden at gøre noget, inden for de sidste par uger, det skal dog siges at jeg ingen appetit har, og selvom min mave knurrer kan jeg ikke rigtig få noget ned.
Det har jeg egentlig ikke haft noget imod, da jeg har kæmpet med vægten i en årgang, dog er ikke overvægtig længere.

Men jeg er begyndt at blive svimmel, og idag da jeg var til spinning, havde jeg svært ved at få min krop til at lystre, men har holdt pause fra konditræning i 4 måneder, så det kan jo også have noget at sige.

Men, det jeg så blev lidt bekymret over, var at jeg midt i jeg var ved at cykle af, og havde en puls på omkring 160-170, fik jeg pludselig en meget ubehagelig smag i munden. Det var ikke den typiske blod/metalsmag man får når man har presset sig selv, men bare en mærkelig smag, og så var jeg selvfølgelig svimmel samtidig.

Er der nogle der har oplevet noget lignende?
Er lidt i tvivl om man skal til læge med det, da de jo kun er sket én gang. Men ved ikke om jeg har lyst til at gå ned og træne igen imorgen, og håbe det ikke kommer igen, for det var en virkelig ubehagelig fornemmelse.
Log in eller Registrér for at kommentere.