Hjem Kræft Åben debat om kræft

Kan man mærke forskel på knoglesmerter og muskelsmerter?

Redigeret 27 november, 2014, 11:12 i Åben debat om kræft
Hej. Skriver fordi jeg har fået taget en masse blodprøver hos lægen. Alle var normale bortset fra calcium. Som lå lidt forhøjet, eller lige på grænsen sagde han. Han sagde at jeg skulle have taget en ny om 14 dage da det sikkert var en analyse fejl. Har selvfølgelig kommet til at Google forhøjet calcium, og fandt selvfølgelig ting som knoglekræft.
Har altid i perioder haft meget ondt i min ryg, hvilket er ret slemt lige nu. Efter jeg er startet på arbejde. Bliver selvfølgelig i tvivl nu om det overhovedet er muskelsmerter, eller om det er knoglerne jeg har ondt i. Kan man mærke forskel?
Min smerte sidder i det øverste af ryggen, mellem skulderblandene, sådan over hele det øverste af ryggen vidst. Lidt svært at bedømme, og nogle gange også ret slemt i skulderne. Det er værst når jeg er på arbejde eller når jeg skal sidde ned et stykke tid. Smerterne er sådan meget trættende og spændte og sådan lidt brændende. De forsvinder stort set om aftenen når jeg ligger mig på sofaen, og om natten er der ikke noget. Nogle der ved om det er muskelsmerter eller ej?

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.