Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Penis bliver slap under akten!!

Redigeret 9 august, 2014, 10:19 i Mandlige sexproblemer
Hej med jer.

Min kæreste og jeg har været sammen i 2 år og jeg er smask forelsket i hende hver eneste dag. I starten havde vi regelmæssig sex. Men det er som om min sexlyst er dalet på det sidste. Når vi så har sex, så sker det ofte at min penis bliver slap. Jeg er helt vild tændt og stiv i starten. Men så sker det. Det er dybt frustrerende for os begge. Hun tror ikke jeg tænder på hende. Og jeg begynder at tvivle på mig selv.

Det har været galt før, hvor det så gik i sig selv igen, og jeg kunne gennemføre et samleje uden problemer. Dog ikke en marathon, men det har aldrig været min stærke side.

Hun har gjort mig opmærksom på at det er som om jeg bare kæmper for at komme. Og så er det det. Så har vi haft sex, så skal vi ikke tænke på det.

Hvad i alverden skal jeg stille op? Skal jeg søge prof hjælp? Er der nogen former for selvhjælp?

Er jeg den eneste. For jeg føler mig godt nok deprimeret over dette. Og det skræmmer mig og afholder mig fra at overhovedet tænke på sex.

Håber i kan hjælpe :/

Kommentarer

  • Indstillinger
    Penis er jo en muskel og muskler (svulmelegme) kan blive slap hvis man ikke træner den.

    Du skal lave knibeøvelser lige som pigerne skal for at skeden ikke bliver slap.

    Med knibeøvelser kan du holde længere blive mere hård og blander du det med selvtillid er på banen igen.
Log in eller Registrér for at kommentere.