Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sex og medicin.

Redigeret 10 juli, 2014, 08:59 i Mandlige sexproblemer
Hej....min mand har været alvorligt syg og er afhængig af sin medicin. Problemet er nu at han har lysten til sex men kan ikke få rejsning pga sin medicin. Vi har talt med både læge og sygehus omkring det men der er intet andet medicin han kan få i stedet for. Er der nogle der har nogle forslag til hvad man ellers kan gøre ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg indrømmer, at jeg ikke ved så meget om det, men kan han få orgasme selv om han ikke kan få rejsning eller er den evne også mistet?

    For kan han det, så er der jo mange muligheder i form af, at I tilfører f.eks. en dildo eller andet af det meget sexlegetøj der findes i jeres sexliv.

    Men - jeg vil foreslå jer at kontakte en sexolog, der givet kan give jer nogle gode værktøjer til en helt anden - men ikke mindre dejlig indgangsvinkel til et levende og godt sexliv.
  • Indstillinger
    Ja han kan godt få orgasme. Ang sexlegetøj har altid haft og brugt når lysten var til det. Ang sexolog nej , vi har kendt hinanden i 24 år og har altid været meget åben over for hinanden og kunne tale om tingende ( gælder også vores sexliv ). Det jeg eftersøger er at der er nogle der har lignende problem med nogle ideer som vi måske har overset.
  • Indstillinger
    Ja, det må du så undskylde, men jeg fatter da slet ikke, hvorfor en sexolog er helt utænkelig. Der vil I netop kunne få hjælp til lige præcis jeres problem.

    Jeg forstår simpelt hen ikke, at det ikke lade sig gøre, fordi I er åbne omkring jeres problem? Det burde da netop gøre det endnu nemmere for jer at søge professionel hjælp, når I ikke samtidigt er underlagt det der tåbelige, at den slags er tabu.

    Håber andre kan hjælpe. Jeg vil dog sige, at hvad der hjælper andre ikke nødvendigvis vil hjælpe jer - men en sexolog, der netop er professionelt uddannet til også at hjælpe i sådanne situationer, burde da være det første sted, I henvendte jer.
  • Indstillinger
    Det har ikke noget at gøre at sexolog er tabu , arbejder selv inde for det fag så jeg arbejder meget sammen med både psykiater, psykologer osv .
Log in eller Registrér for at kommentere.