Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ingen blødning i p-pille pause

Redigeret 1 juli, 2014, 10:50 i PMS og menstruation
Hejsa!
Jeg er en kvinde på 25 år, jeg har taget p-piller i 10 år, og mine blødninger har altid været ret præcis (kan svinge med 1 dags tid, har måske oplevet 2 gange i de 10 år at det er 2 dage forsinket).

I sidste måned kom der ikke noget, på nær 1 enkelt plet på toiletpapiret (3-4 dage forsinket), og så så jeg ikke mere til det...
Jeg havde heller ingen småkramper i underlivet som jeg ellers altid får i forbindelse med blødning.

Nu sidder jeg her så igen måneden efter, ingen blødning, og indtil videre 1 dag forsinket.
Jeg ved godt at det ikke er meget, og at det selvfølgelig stadig kan nå at komme, men jeg har bare en træls fornemmelse af at det ikke har tænkt sig at komme, og jeg har heller ikke haft den velkendte stikken/prikken i underlivet endnu...

Og lige en tilføjelse - der er ingen risiko for at jeg kan være gravid, da jeg ikke har haft samleje i over 1 år..
Og stress er der absolut heller ikke noget af, ingen ændringer i spisemønster eller motionsvaner heller..

Men... Hvad gør jeg så nu? Hvis det ikke kommer altså...
Haster jeg til lægen? Eller kan det godt vente til jeg kommer hjem fra ferie uge 30? (Vi er i uge 27 nu, og jeg skal afsted på ferie om 1½ uge)..
Log in eller Registrér for at kommentere.