Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Erfaringer med Sedaforte?

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg respekterer dine erfaringer. Jeg har prøvet dem 4 gange, men ikke på nætter lige efter hinanden. Om det er placebo-effekt, ved jeg ikke, og jeg er egentlig ligeglad, jeg har i hvert fald sovet meget bedre.
  • Indstillinger
    Jeg kan ikke se noget mærkeligt i at man opretter sig, og kommenterer på et emne. Det er jo meget oppe i reklamerne nu, og når man så googler det, ryger man ind på denne side. Jeg synes det er noget mærkeligt noget at hænge sig i.
    Men jeg har misbrugt sovepiller i mange år, og kan ikke falde i søvn naturligt, og sover ikke godt, men er desværre meget afhængig.
    Så jeg vil prøve det af, dokumenteret eller ej, og se om søvnkvaliteten bliver bedre, for så at måske at få overskud til at flække en bid af pillen.
    Der er jo ifølge reklamen urterekstrakter i, som alle er kendt for at være afslappende / beroligende, som virker for nogen, så hvad betyder det at prøve det for et par hundred kroner, op imod at man aldrig sover, og at livskvaliteten er ringe. Jeg går ud fra at det står på æsken hvor mange mg aktive virkestoffer der er i, så kan man sammenligne med andre produkter.
    Og fint nok at man ikke selv vil prøve det, men man behøver ikke at tage modet fra andre, hvis man reelt ikke ved hvordan det virker på folk. Vi bliver alle påvirket meget forskelligt.
    Men dette er et stort problem for mange, deriblandt mig selv, så jeg vil godt prøve dem af, og melde tilbage om effekten på mig, hvis jeg ellers kan se hvilke virkestoffer der er i.
  • Indstillinger
    annan4yannan4y
    Redigeret 22 august, 2020, 10:11

    Melatonin (circadin) - https://euroclinix.net Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

Log in eller Registrér for at kommentere.