Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kolik eller luft i maven - hvad kan man gøre?

Redigeret 21 februar, 2015, 15:27 i Små børn
Hej alle, Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig:

Min søn på snart en måned græder og græder - det er hver dag, og nogle gange flere gange om dagen, og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Det virker som om han har meget ondt og ofte ser hans mave helt udspændt og oppustet ud. Er der noget man kan gøre? Er der nogle der har råd eller har haft succes med et produkt?
Grædeturene kommer også midt om natten, så vi er alle udmattede og håber virkelig I har nogle gode råd!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Lidt blid massage skulle være godt også lidt blid zoneterapi og trøst.
    Måske en lille smule kamillete, men husk, du må IKKE komme honning i. Babyer må IKKE få honning.
    Jeg ved det er hårdt, men du må trøste dig med, det varer ikke ved.
  • Indstillinger
    Mange tak for det hurtige svar! :) Jeg søgte også efter hjælp på apoteket og blev introduceret noget der hedder Kolicin Windi, det er et lidt anderledes produkt, men jeg synes faktisk det fungerer godt, og jeg vil klart anbefale det til andre i samme situation som os!
  • Indstillinger
    Har også lige læst om "Windi" . Synes det virker lidt grænseoverskridende at stikke et kateter op i numsen på min lille baby. Der var mange andre metoder man måske også kunne forsøge f.eks. at svøbe og vugge, hvilket har hjulpet for os.
  • Indstillinger
    Ja jeg var også en anelse skeptisk over for hele katederidéen Mulder2, men den del man "indfører" er kun 5 millimeter i diameter, og Kolicin Windi har virkelig fungeret fint og givet os noget ro derhjemme, så jeg er glad for at vi gjorde det.
  • Indstillinger
    Min dreng havde også kolik sidste år, og jeg har siden da fundet en masse information om kolik og refluks, som jeg håber kan hjælpe andre.
  • Indstillinger
    Jeg havde samme problem med min datter. Jeg skiftede D-vitamin dråber. Jeg købte nogle, der ikke indeholdt kokosolie og det hjalp med det samme.
Log in eller Registrér for at kommentere.