migræne
det er 2 gang, jeg har en voldsom hovedpine, og den har varet 5 dage nu...
det er virkelig invaliderende...
prøvet flere slags piller. bla. fået diclofenac rapid orifarm- men ingen virkning....
der må være andre derude, som af og til får migræne og hvad gør i ??
håber at hører fra nogle. hilsen gitte
det er virkelig invaliderende...
prøvet flere slags piller. bla. fået diclofenac rapid orifarm- men ingen virkning....
der må være andre derude, som af og til får migræne og hvad gør i ??
håber at hører fra nogle. hilsen gitte
Kommentarer
kan du godt tåle alle de piller i din mave ----drik mælk
Jeg fik så kontakt med en dygtig akupunktør, der har fået bugt med min migræne, så det er noget, jeg i den grad kan anbefale.
En læge ser udelukkende på det enkelte symptom, og handler ud fra det, men en akupunktør ser på helheden i kroppen; det er derfor vigtigt, at du inde et besøg tænker over, hvad du ellers har fejlet i dit liv - evt. blevet opereret for, da det kan have betydning.
For mit vedkommende, viste det sig, at det at jeg har fået fjernet min galdeblære, faktisk har en afgørende betydning for mit generelle helbred. Da jeg i sin tid fik den fjernet, fik jeg at vide, at det ikke betød det fjerneste, men naturligvis gør det det.
Det er ikke for at undervurdere dine smerter, for en voldsom hovedpine kan være meget slem. Men migræne kræver en anden behandling, så det er vigtigt, du skelner mellem de to former for smerter.
Det er derfor ret så væsentligt at få undersøgt hvad man fejler i stedet for bare at få medicin.
Umiddelbart gætter jeg også på en ret voldsom spændingshovedpine, men det kan heller ikke jeg jo vide. Dog - er det det, så er der virkelig noget at gøre ved det.
Det er fint, du skal til læge igen, og der må I få en god snak om, hvordan disse hovedpiner opstår. Det vil givet også være en god ide at komme til en dygtig fysioterapeut med træningsfaciliteter, så du kan lære nogle gode øvelser. At strikke er faktisk ret så belastende, så derfor er det af afgørende betydning, at du lærer de rette arbejdsstillinger.
Mensendiek gymnastik kan også være rigtigt godt, men jeg tror desværre ikke, der findes så mange af den slags mere.
Hvis det påvises, at det ER migræne, så gentager jeg mit tidligere forslag om en dygtig akupunktør.