Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Orgasme eller orgasme

Redigeret 31 marts, 2014, 09:33 i Åben debat for kvinder
Jeg har en skøn mand...jeg er sammen med ..Jeg går fuldstændig amok af lyst og liderlighed når han rør mig...

Alligevel er der noget......

Jeg ku sagtens få orgasme med ham ..men jeg får det mest (og altid ) med min dildo.

Hvad sker der ? Jeg er totalt vild med ham...han er virkelig pragtfuld ...og flot.

alligevel oparbejde jeg en anden ro og inderlighed med min dildo ...og det skønt jeg tænder totalt på ham?????

Jeg føler han savner at høre mig få orgasme ...

Måden jeg så er sammen med ham på er som en evighedsorgasme ...bare han rør mig svømmer jeg hen på en anden planet.

Det får jeg jo ikke med en dildo?

Jeg kan ikke få nok af ham og kan blive ved og ved og ved...

Men jeg får ikke den dér som jeg godt ved hvad er ..og jeg forstår det ikke nu er jeg er så total vild med ham. Når han rør mig står der kun "ham" i mit hovede.

Så eh hvad sker der ?

Det skal siges at jeg har ...stærke følelser for ham ...og han har sagt at det har han ikke for mig ..men sexuelt så ...Kan det være det? Jeg savner. For ja det savner jeg .

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har faktisk hørt at man kan nærmest blive "afhængig" af sit sexlegetøj, hvis man bruger det for ofte.. Men er temmelig sikker på at det kun gælder for dildoer med vibration.

    Ellers kunne det være fordi du er vant til din dildo og derfor kan bedre slappe af (og dermed få orgasmer) end med din mand


    Ærligt talt, så ville jeg prøve at tage en pause med dildoen og bruge manden i stedet?
Log in eller Registrér for at kommentere.