Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

underlivsproblemer:(

Redigeret 28 december, 2013, 17:33 i Åben debat for kvinder
Hej Allesammen
mon i kan hjælpe mig lidt??

Unge kvinde på 26 år.
Jeg fødte tilbage i april en dejlig dreng (+ jeg har en dejlig dreng på 5 år:)) og fik min menstruation 2 mdr. efter. Menstruationen var reglmæssig indtil sep hvor jeg havde den sidst. Det er nu 3 måneder siden jeg har haft menstruation og i mellem tiden er jeg begyndt at pletbløde, har smerter on/off i underlivet ala menssmerter. Pletbløder ved fysiskaktivitet og ved sex, det er ikke meget blød der komme, blod tilblandet i slim (Undskyld mit spog ved ellers ikke hvordan jeg skal formulere det).
Har været ved lægen som har taget celleskab - denne var normal. G-test -negativ. Lægen kunne under undersøgelsen konstatere at jeg var øm i min ve. side af underlivet. Der er taget blodprøver ift. mit stoftskift -alle prøver var normale. Lægen har nu henvist mig til gynækologn til nærmere udredning. Sidder nu med en masse spørgsmål og har ikke mulighed for at kontakte lægen før efter jul (har til til gyn d. 7 jan.- puha syntes der er længe til) mon I kan hjælp lidt - er meget nervøs og min mand er ved at være træt af at hører på mig:) hehe
Det skal også siges at jeg har lagt mærke til at jeg ofte er svimmel og træt, har også bemærket at jeg har svære ved at komme af med afføring. Men om disse ting er mere psykiske udtræthed af at spekulere for meget....
skal siges at jeg ikke er på p-piller og har haft den samme partner i mange år.

Tror I at man kan have livmoderhalskræft selvom at celleskabet viste normale celler? Nogen som muligvis har prøvet noget ligende?
Hilsen den bekymrede mor...

Kommentarer

  • Indstillinger
    nej jeg tror ikke du har kræft ---når prøven var normal ---men hvad med din hormonbalance ---er den i orden ---husk at skrive en seddel .---hvor der står alt hvad du vil spørge om ----hos begge læger ----du er svimmel --hvad med blodmangel --og blodtrykket ---
    få målt om du mangler nogle vitaminer ---B D især----
Log in eller Registrér for at kommentere.