Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

1969799101102135

Kommentarer

• Hej du.
    Der er 3 hakker på de 6 kantede stænger der går ind i de runde stænger og det er dem der repræsenterer 900/1200/1500g alt efter hvor meget du justerer på skruerne.
    Der hvor jeg giver den ekstra er ved at have sat forlængerstykkerne på så jeg starter med at presse den i bund og hulstykket ( ved roden ) næsten ind til skambenet når jeg tager den på og når den så sidder på er jeg allerede over de 1500g og først der bruger jursterskruerne til at øge trækket til det dobbelte.
    Dette trick må du først bruge når du er over tilvænningsperioden på ca 100 timer ( ellers har jeg i alt fald ikke anbefalet det ).
    Man skal jo passe på mandens bedste ven da den ikke kan byttes eller udskiftes ;ø)
  • Jeg synes bare ikke, at når jeg drejer på skruerne, at hakkerne "ligesom kører ind i stængerne" hvis du forstår? Er det så fordi den ikke virker ordenligt?
  • Kan du trykke dem ind med hænderne?
    Kan du trykke dem ind med håndkraft så er det bare fordi du skal have nogle af forlænger stængerne på og det er jo en god ting ;o)
  • Nej, jeg kan desværre heller ikke skubbe dem ind med hænderne
  • Det var en Jes extender du havde ikke?
    For så er den i stykker.
    Så skal du kontakte sælgeren og sige der er en fejl på demog du ønsker dig 2 nye stænger.
  • Hej Alle...

Jeg overvejer at begynde at bruge Jes :D, Jeg har bare lige et spørgsmål.. Hvad gør man hvis man skal pisse? og er der nogle bivikninger såsom forringet sædkvalitet eller noget?

Vh

Flel94
  • Hej flel.
    Skal man tisse må den af.
    Så vasker man pikken med intimsæbe og tørrer den godt af og så er det bare op på hesten igen.
    Nej. En extender kan ikke påvirke sædkvaliteten på nogen måde.
    Husk at måle både stiv og slap ( både længde og omkreds) inden du starter ellers er det umuligt at finde ud af om du vokser.
    Det er jo mandens bedste ven og den ser og rør man jo flere gange om dagen så når man kun vokser med 0,003 cm pr time så er det ikke nemt at se.
  • Nu er det vist min tid til at byde ind med lidt. Jeg har efter længere tid været lidt irriteret over at min penis krummer. efter at have undersøgt mulighederne, har jeg besluttet at gå i behandlings forløb med en extender, for at se om det kan hjælpe. har læste adskillige undersøgelser. og nu skal det være. jeg har lavet dagbog, og et exel diagram som skal hjælpe med at holde styr på eventuelt fremskridt og motivere mig.
    Jeg satser på et forløb på ca, 6 måneder. og vil gerne dele min erfaring med denne gruppe, hvis det kan hjælpe andre.

mit udgangspunkt er:
    1. 17 cm erigeret.
    2. 12,5 erigeret omkreds. (målt en cm under glans)
    3. erigeret tilstand krummer den 12 mm. til højre (målt fra glans)

Min plan er at følge producentens anvisning vedr. timer og fremgangsmåde, det vil sige at jeg pt er igang med at finde den rigtige metode for mig til fastholdelse af penis. det er til dels lykkes mangler "bare" lidt fine-tuning endnu før den er helt klar til en 4-6 timers vagt, som producenten anbefaler efter 6 uger.

Har startet de første par dage med startet med 1 timers test. med succes i forhold til komfort og til vending.
  • hej tiks.
    Det er et spændende projekt du har gang i og jeg vil mene at det er et realistisk mål.
    Du skal dog vide at normalt måler man omkreds ved roden, da den nok ikke vil vokse så meget i omkredsen lige under pikhovedet.
    Jeg vil dog mene at det er lige lovlig ambitiøst at nå på 6 måneder og 4-6 timer hver dag er meget lang tid, men glæder mig dog til at høre nærmere.
    For at bibeholde din troværdighed, lig da ikke et link til hvor du har købt din extender da det vil af netdoktor blive betragtet som reklame og blive slettet.
  • Tak for dit svar. det kan godt være at jeg er for ambitiøs, og det er også derfor at jeg skiver med jer herinde, for at dele ud af mine erfaring og trække på jeres. jeg har ikke noget med nogen producent at gøre. Derfor brugte/bruger jeg også ordet "extender" som dækker begrebet. jeg er en ganske alm. mand optaget af at rette op på små skønheds fejl som naturen nu giver en. at man så efter sigende også kan gaine noget længde er jo en fed detalje. you know what i mean.... :)

rettelse: 14.5 omkreds ved roden
Log in eller Registrér for at kommentere.