Alle indlæg hvor der siges dette er den bedste extender er en reklame for en svindler, som fx sidste indlæg (indtil det bliver slette).
Der er ikke forskel på hvordan en extender virker da de alle virker på samme måde, men han vil bare snyde dig.
Hey familiefar! Jeg synes der er delte meninger omkring om de ekstra cm man får om de er holdbare i længden eller om man vil miste dem igen? Fordi mit drømmescenarie ville være at tage 2 cm på og så bare stoppe og håbe at de 2 cm sidder der resten af mit liv... På forhånd tak for svaret
Hej liltwist.
Jeg kan jo kun tale for mig selv da jeg ikke kender andre der har forlænget pikkemanden.
Jeg har ikke kunne måle om pikken har trukket sig tilbage.
Jeg havde da jeg var størst 19,8cm, men har taget 5-7 kg på så nu lån Jeg kun måle 19,2cm.
Jeg bruger extenderen sjældent, men vil stadig gerne over de 20 cm.
Jeg har også hørt om de der trækker max i 4-5 måneder (mange timer) og stopper fra dag til dag og mister det hele.
Et bud på hvorfor det har virket for mig, er bodymemory.
Jeg talte med en orienteringsløber der fortalte om det og at det for ham var den kondi han landede på som han havde ca 2 år tilbage hvis han stoppede i længere perioder.
Jeg har jo snart været i gang i 3 år on and off.
Jeg ved ikke om det er et svar du kan bruge.
Sidste indlæg er svindel fra en mand der bare vil snyde dig for dine penge.
Og han laver en ny profil hver gang han laver et indlæg.
Og HVER gang jeg poster dette er efter en af hans svindelnumre.
Sidste indlæg er svindel fra en mand der bare vil snyde dig for dine penge.
Alle indlæg hvor der siges dette er den bedste extender er en reklame for en svindler.
Der er ikke forskel på hvordan en extender virker da de alle virker på samme måde, men han vil bare snyde dig.
Kommentarer
Jeg kan jo kun tale for mig selv da jeg ikke kender andre der har forlænget pikkemanden.
Jeg har ikke kunne måle om pikken har trukket sig tilbage.
Jeg havde da jeg var størst 19,8cm, men har taget 5-7 kg på så nu lån Jeg kun måle 19,2cm.
Jeg bruger extenderen sjældent, men vil stadig gerne over de 20 cm.
Jeg har også hørt om de der trækker max i 4-5 måneder (mange timer) og stopper fra dag til dag og mister det hele.
Et bud på hvorfor det har virket for mig, er bodymemory.
Jeg talte med en orienteringsløber der fortalte om det og at det for ham var den kondi han landede på som han havde ca 2 år tilbage hvis han stoppede i længere perioder.
Jeg har jo snart været i gang i 3 år on and off.
Jeg ved ikke om det er et svar du kan bruge.