Jeg har nu brugt min Jesextender i 3 uger med langsomt træk og timer og nu har jeg øget trækket til 1200 som anvist via guiden de har udleveret.
Der ser ikke ud til at være noget problem udover at min penis hoved er blevet en smule følelsesløs efter at jeg begyndte at trække med 1200. Jeg kan stadig få den op og stå og ejakulere men den er bare blevet en smule følelsesløs.
Skal jeg måske holde en lille pause fra at trække eller er det helt normalt?
Hej du.
Forsvinder den følelsesforstyrrelse du oplever efter ca 20 minutter før så er det helt normalt.
Ellers har du brug for pause til det er normalt igen og så lidt mindre træk når du starter igen.
Hej Familiefar.
Jeg har en meget lille pik, og vil meget gerne have den større.
Jeg har lige købt en Male Edge, men kan ikke rigtig finde ud af at bruge den ordenligt.
Kan jeg stille dig nogle spørgsmål? :-)
Sidste indlæg er pishing så pas på.
Rasmus du kan finde alt relevant information på Youtube.
Jeg har ikke en male edge så jeg kender den ikke, men til så meget andet.
Er der andre der læser med der kender male edge og kan hjælpe Rasmus?
Kommentarer
Jeg har nu brugt min Jesextender i 3 uger med langsomt træk og timer og nu har jeg øget trækket til 1200 som anvist via guiden de har udleveret.
Der ser ikke ud til at være noget problem udover at min penis hoved er blevet en smule følelsesløs efter at jeg begyndte at trække med 1200. Jeg kan stadig få den op og stå og ejakulere men den er bare blevet en smule følelsesløs.
Skal jeg måske holde en lille pause fra at trække eller er det helt normalt?
På forhånd tak
Forsvinder den følelsesforstyrrelse du oplever efter ca 20 minutter før så er det helt normalt.
Ellers har du brug for pause til det er normalt igen og så lidt mindre træk når du starter igen.
Jeg har en meget lille pik, og vil meget gerne have den større.
Jeg har lige købt en Male Edge, men kan ikke rigtig finde ud af at bruge den ordenligt.
Kan jeg stille dig nogle spørgsmål? :-)
Pas på.
Rasmus du kan finde alt relevant information på Youtube.
Jeg har ikke en male edge så jeg kender den ikke, men til så meget andet.
Er der andre der læser med der kender male edge og kan hjælpe Rasmus?