Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

19091939596135

Kommentarer

• Hejsa alle sammen

Nu har jo kommet til at ødelægge min maleedge mens jeg sov, så nu tænkte jeg på at der nok skulle købes noget andet end det billige plastik- Er der evt. nogen som kan fortælle mig hvor man kan købe Jesextender? Er det over deres egen hjemmeside, eller er der en dansk hjemmeside der også sælger dem ? :)

Tak på forhånd
  • Hej teenager.
    Surt med en knækket extender.
    Er der egentlig garanti på (burde jo være 2 år )
    Jeg håber IKKE at der er nogen her i debatten der har en side der sælger extendere, det ville gøre deres indlæg yderst utroværdige.
    Der er mange der forståeligt nok er skeptiske omkring en extender da der er så mange fup reklamer.
    Det vil være ødelæggende for en saglig debat hvis der er nogen der har økonomiske intentioner med deres indlæg.
    Ser jeg indlæg hvor jeg ikke er i tvivl om at det er en reklame (har været en del) kontakter jeg Netdoktor og får deres indlæg slettet.
    Jeg har jo startet denne debat, med ønsket om udbrede kendskaben til at få en større pik ved brug af en extender og selvfølgelig selv få det ( mine nuværende 19,7 cm klager hverken fruen eller jeg over ). Vil dog gerne over 20 cm, men har sgu ikke tiden til det lige nu ( håber dog det bliver i år).
    Jeg har selv en Jes og selv om jeg ikke er vild med at anbefale ét produkt frem for andre må jeg sige at den virker meget holdbar.
    Ved ikke om der findes andre med metalstænger, men det er det der skal til for at kunne holde.
    Søg på Google så du kan se forskellige produkter og finde en god pris.
    Pas på hvis du bruger en udenlandsk side, jeg har læst om svindlere.
    Mvh familiefar
  • Hejsa.

Først og fremmest fed debat at læse om jeres mission med at få en længere penis.
    Jeg ønsker selv en større penis. jeg måler 11.5 i omkreds og 14 lang i stiv tilstand og jeg synes ikke jeg får fyldt min kone godt nok ud.
    har dog et par spørgsmål til jer nu hvor flere af jer har brugt extender i nogle år.
    Nogle bivirkninger ?
    Er virkningen permanent ?

Jeg overvejer virkelig at købe en , men vil gerne høre jeres erfaringer nu hvor i er nået så langt .

mvh hyggesprederen1234
  • Hej hyggespreder.
    Den eneste ting der er negativt er at det tager meget lang tid.
    Man kan ikke forvente at vokse mere end0,003 cm pr time man har den på
    Ja der er permanent.
    Jeg er selv vokset 26-27 mm på lige over 800 timer.
    Mvh familiefar
  • Jamen jeg vil hoppe ud i det.
    Jeg smider nogle post herinde i ny og næ når der er resultater
  • Hey familiefar.
    Jeg er lige kommet igang igen efter knap 1års pause nået aldrig 100timer før. Men har brugt min male edge knap 25 timer. Har øget trækket til 2000 regner med at bruge 3 timer pr dag. Kan se han hænger mere i slap men Bruger os en bathmate ved siden af 3 gange om ugen ca.
    Mit spørglsmål er hvor meget kan jeg regne med at få pr md ved hjælp af extenderen? Og bathmate er til bredde da han er 12.6 ca er vokset knap 0.6 gemmen et par mdr med pauser osv intet seriøst. Men jeg skal igang med en seriøst træning. Så status stiv uden pres ved roden 15. Med pres 17cm der er lidt fedt åbenbart skal os tabe mig lidt så mon ik det hjælper lidt på det. Nå men overvejer at købe en phallosan forte for at få 10 timer om dagen så jeg har meget mere komfort.
    Målet gennem tiden de magiske 20cm bredde 15cm
    Så der er en bid vej.

Har os forstået når målet er ramt skal man trække / tappe ned stille og roligt gennem timerne så man ik bare stopper så kan man miste en del. Har du mistet noget med tiden?
  • Hej du.
    Jeg kan af gode grunde ikke love dig noget, da det hele er afhængigt af din indsats og vitaminer og din evne til at hele/ celledeling.
    Men ca 300+ timer pr cm i længden kan du forvente, men nogle bruger 500 pr cm.
    Sååå der er ikke noget præcist tal.
    Jeg har mistet 2 mm i længden, men har også taget 5 kg på :o( så reelt tab nej.
    Hvad angår omkreds har jeg ikke et tal der kan sige noget brugbart.
    Jeg er selv vokset 17 mm i omkreds til 15,2 cm hvilket jeg (og fruen) er godt tilfreds med.
    Jeg er røv tæt på mit personlige mål der er 20+ cm lang og15+ cm i omkreds.
    Er pt 19,6 lang (startede 17 ) og15,2 i omkreds (startede 13,5) på 800+ timer.
    Ja det virker, men tager fucking lang tid HVER dag ( skal dog have én hviledag om ugen) og det har jeg pt ikke.
  • Okay fedt at få noget feedback. 2mm er heller ikke meget nu når man er 5 kg tungere så det nok grunden :')) haha
    - Men okay satser på at kun køre træk på 2000 da højere træk ville jeg ikke kunne holde ud pt måske efter noget tid. Men håber da på jeg kan se forandringer efter 300timer så. Mht vitaminer hvad skulle det være godt at restituere på zink magnisium og e-vitamin eller er der noget bedre kosttilskud?

Men fedt du har vokset så meget det sku en god del alligevel!
    Håber den første cm kommer inden for 1 månede til 2 måneder.
    Kan jo ik rigtig skjule den og gå rundt så har kun ca 3timer pr dag alene.

Jalq du også hvergang før og efter. Har lidt en ide om at man mister mindre hvis man gør det et par minutter før og efter strækkeriet :'D
  • Jelq er i min optik spild af tid.
    Du har en pumpe og en extender der gør det samme som du gør med hænderne bare 1000 gange mere effektivt.
  • Ja det har du helt ret. Pumpen er sindssyg effektiv så kan jeg give dig helt ret i :'D
Log in eller Registrér for at kommentere.