Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

18990929495135

Kommentarer

• Tja, det er vel rigtigt at man bare flytter målepunktet, men effekten synes jeg er god nok.
    Du har ret i at extenderen er effektiv, men jeg synes det ligner lidt for meget afstraffelse. Hvor lang tid gik der inden du blev nogenlunde komfortabel med stretcheren ?
  • Hej familiefar.
    Tak for dit svar.
    Jeg tror absolut ikke at han laver knibeøvelser, jeg synes at jeg kan huske at du beskrev hvordan man skulle gøre på et tidspunkt, men håber at du vil genopfriske min hukommelse? :-)
    I min kærestes tilfælde er jeg ret sikker på at det handler om en god blanding af åreforkalkning og evt slaphed.
    Men der er helt sikkert også et psykisk aspekt der spiller ind.
    Vi har utallige gange talt om at han skal gå til lægen, men når det kommer til stykket bakker han altid ud!
    Vi har lige ledes talt om psykolog, for at han kan få bearbejdet de ting han "tumler" med bla det der så også giver udslag på det seksuelle, men igen bakker han ud når der skal handling på.
    Så ved faktisk heller ikke helt hvordan jeg skal få ham overtalt til at prøve knibeøvelser, penisring eller penisextender.
    Han er selv rigtig ked af sine problemer, men som sagt når det endelig kommer til stykket, så bakker han ud... Er der nogen ideer til hvordan jeg får ham overbevist om at det ikke er så flovt eller forfærdeligt at gøre noget ved det?!
  • Hej rose nu er denne debat jo til mænd der gerne vil have en større pik.
    Lav et indlæg så skal jeg og helt sikkert andre hjælpe dig.
    Er det noget med en extender kan din kæreste skrive når han er klar.
  • Det beklager jeg da... jeg var ikke lige klar over at der var strenge regler om hvor man skrev tingene:-)
    Jeg synes bare at det passede fint ind under det emne...
  • Jeg kan ikke forhindre dig (rose) i at skrive her, men når der er over 900 indlæg her i debatten og der er nogen der kun vil læse om hvordan man kan få en større pik så er indlæg som dette spildt tid.
    Det med kun for mænd står i indlæg nr 1.
    Lav en debat, det tager 5 min så vil jeg meget gerne hjælpe dig så godt jeg kan.
  • Det med at lave et nyt indlæg kan jeg så sagtens se fornuften i :-)
    Men her i et forum hvor alle indlæg læses og skrives af begge køn, kan det da somme tider være svært ikke at have en mening eller spørgsmål til det der bliver skrevet.
    At man laver et nyt indlæg når man træder lidt uden for det specifikke emne, kan jeg som sagt godt se fornuften i.
    Men samtidig synes jeg bare også at det burde være fair nok at vi kvindelige brugere må være nysgerrig omkring dette emne, og der er det jo så jer mænd vi bliver nødt til at spørge:-)
  • Pas på, siger jeg bare: Der har været en masse forsøg i den seneste tid på at "phishe" brugere netop ved at bruge bit.ly adresser. Jeg ville ikke klikke på linket ovenfor, hvis jeg var jer. Samtidigt vil jeg gerne opfordre Netdoktor redaktionen til at få linket undersøgt og om nødvendigt fjernet.

NB: Gutten har registreret sig en time før. Alle alarmklokker ringer.
  • Hej nightowl.
    Det er en reklame for at købe hans lort.
    Jeg har en mailadresse til administratoren som har fået kendskab til reklamen.
    Den bliver slettet i morgen lige som denne og dit indlæg og han brugernavn og alle hans indlæg.
    Jeg takker dog for din advarsel.
  • Hvor længe bruger i extenderen af gange
  • Hej Ernst .
    Max 1- 1,5 time så skal der friskt blod til, men gentag flere gange om dagen.
Log in eller Registrér for at kommentere.