Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

13637394142135

Kommentarer

• 4 timer i et træk lyder af lidt meget. Jeg så en urolog på Youtube, der fortalte om brugen af extenders til Peyronies disease (bøjet penis). Han sagde, at man ikke bør bruge extenderen i mere end maksimalt 2 timer af gangen.

I øvrigt sagde han, at en sideeffekt ved brug af extenderen er, at penis kan blive forlænget med 1-2 tommer.

10 minutter, er altså ikke for fuld træk. Sammenlign det lidt med løbetræning. Du har intervaltræning, hvor du kører 100% og udholdenhedstræning, hvor du ligger på 85%. Mit program i bilen til/fra arbejde er 4 minutters spænding af pc-musklen og lidt senere 30 tryk a 10 sekunder.

I øvrigt. Jeg tror du en gang skrev, at der ikke sker så meget de første tre måneder? Kan du huske, hvor mange timer det er?
    Jeg ved, at jeg er ude i et maraton fordi jeg kun lige kan holde mig omkring 14 timer om ugen, men det er ikke sundt for motivationen, at der ikke sker så meget. Jeg måler hver søndag. De sidste to uger, er der sket nada, men jeg er jo også kun på 73 timer. (fik dog 2 mm de første to uger).
  • Kan man ikke gå eller bevæge sig hvis man har extenderen på?

Og hvor lang tid kan i maks have den? Maledge anbefaler vidst maks 6, altså kan man åbenbart have den på i 6 timer, men er det hårdt og gør det ondt eller er det bare ubehagligt?
  • Jeg kan have den på omkring 2 timer. Derefter er det ubehageligt. Der kommer for lidt blod til hovedet. En pause på et kvarters tid er i mine øjne nødvendigt.

Ikke fordi det gør ondt, men det er ubehageligt.
  • Jeg har den på 4 timer om dagen hele ugen bortset fra onsdag og søndag hvor jeg holder pause.
    Når jeg har den på så har jeg den på to timer så tager jeg den af i ca. 10 min hvor jeg massere min penis. Også tager jeg den på to timer til. Så er jeg færdig.

Jeg har svært ved at lave ret meget når jeg har den på. Jeg ser bare tv eller laver noget andet hvor det ikke kræver meget bevægelse.

Ja min penis hoved bliver også blå. Derfor er det vigtigt, og som jeg anbefaler at have den på maks 2 timer af gangen med 10 til 15 min pause.
  • Redigeret 17 november, 2014, 18:48
    Liltwist velkommen til debatten.
    Jo man kan bevæge sig, men de første par måneder (tilvendingsperiode) er det en god idé ikke at rende for meget rundt.
    Jeg tror ikke der er noget jeg ikke kan lave med den på.

Til alle : jeg har haft god brug af at justere på skruerne så jeg ikke "kan" have den på mere end én til max 1 1/2 time.
    Kan man have den på 2 timer i en omgang er er brug for at øge trækket så det kommer ned i nærheden af 1 time.
    Husk at jo højere træk jo hurtigere resultater det gælder dog ikke for jer der er under 100 timer i skal følge producentens anvisninger om opstart med mindre i har været i gang med pumpen og andre øvelser som jelq i længere tid.

Jeg har holdt 0,00431cm pr time gennem mine 579 timer= 25mm.
    Producenten Jes extender (den som jeg har) skriver ca 0,0025- 0,0030 cm pr time ved 1800 grams træk.
  • Redigeret 17 november, 2014, 18:21
    580 timer and counting.
  • Du mener vel 580?

Har selv lige rundet 75 timer and counting.

Lige nu er det sjovt nok konen, der holder mig i gang. Det er svært at holde motivationen oppe ind i mellem, but she love it ;)
  • Hov Ja for fanden du har da ret det føles som knap 700, men er desværre "kun" knap 600.
    Ja det kan være svært at være vedholdende det er jo flere timer HVER dag.
    Ville ønske min kone var lige så engageret som din.
    Hun vil kun have resultatet, men det kan hun lide og med en cockring er hun hurtigt helt oppe og køre.
    Derfor er jeg med dit forbillede i gang med pumpen hver dag dog bare 15 minutter så omkredsen bliver større hurtigere.
  • Kun 15 timer til næste gang jeg skal måle.
    Har svært ved at vente.
    Jeg prøver så vit muligt kun at måle for hver gang jeg runder 50 timer og der bør være ca 2 mm+ hver gang.
    Det giver et boost at se resultater hver gang man måler.
  • 80 timer and counting...

Næste gang jeg måler, bliver først ved udgangen af måneden.

Du må være tæt på dit mål, farmand33.
Log in eller Registrér for at kommentere.