Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

1103104106108109135

Kommentarer

• Hej alle hive entusiaster. Så er der en mere med en JES Extender titanium, lige nu i skrivende stund monteret og i gang med den første prøve time. Sikke en omgang at læse 106sider, men det var det værd.

Er ikke ude efter så meget længde, da jeg ligger på 15,5 stykker, og egentligt er ret godt tilfreds med det. Men jeg har et knæk ca 1/3 ude, der bøjer 30-35 grader til siden. Rettes den ud på et papir, giver det 5mm i længde af center linjen alene på det.
    Har haft det så længe jeg husker, så det er ikke noget med sygdom, ulykker eller onani der har bøjet noget.
    Det både napper lidt længde sammenlagt selvfølgeligt og kosmetisk ser det lidt spøjst ud, og i sammenhænge med andre nøgne mennesker i bad m.v. irriterer det en lidt. Men aldrig nogensinde noget det der har givet tekniske problemer, og efter hvad kvinderne siger (har været så fornuftig at teste med en hel del) , er det meget mere almindeligt end mænd tror og har ingen effekt på nydelse. De har absolut set mange flere end jeg har.
    Nå men jeg går i gang med et opretnings projekt her. Vender tilbage med mere senere.
    Kan godt mærke at svulme legemet i den korte side er mere belastet end i den lange, så det bliver forsigtige træk i starten. I princippet er det jo et noget hårdere træk end hvis det havde været ligeligt i begge sider. Er bare spændt på om det giver forlængelse præcis på det rigtige sted.
    Det føles ok, og den silikone strop funker bare fra første færd uden problemer, ej heller nødvendigt med poseklemmer.... endnu. :-)

Familiefar33, en titanium kommer nu med fabriks borede huller, samt en silikone strop sammen med remmen. Den bør lige klippes på skrå i spidserne, ellers har den svært ved at komme igennem hullet.

Alle: Bare for at vi taler samme sprog. "Klinisk korrekt målemetode" er fra skambenet til spids i fri og stiv tilstand. Ikke alle mulige selvopfundne "støde længder" m.v.
    http://neostuffs.com/2016/08/map-shows- ... -smallest/

Hiv ohoj..... vi snakkes ved.
  • hej rettes og velkommen til.
    Det er et fornuftigt projektet du har gang i og det virker velovervejet.
    Godt du læste alle de mange sider igennem så du ved hvad du går ind til.
    Du kan forvente at blive rettet 90% op eller mere.
    Den extender jeg har kom også med huller ( jeg kan dog ikke huske hvilken model det er).
    Jeg byttede dog den originale strop ud med en mere holdbar version da den originale knækkede.
    Jeg tror den er af noget blød plastik, men det virker lige så godt og er meget mere holdbar når der skal trækkes til ;ø)
    Hvis vi skal sige at din måle metode er den rigtige så er jeg 22,5 cm ;ø)
    God fornøjelse
    Mvh familiefar
  • Hej Familiefar, eller skal vi kalde dig elefantmanden med de 22.5. Det er jo langt over gennemsnittet selv i Afrika. Må man gratulere med resultatet.
    Du har nok ret, det er nok bare en plastik slange, den hedder silikone på labelen. Jeg må kigge på nettet efter mere gear. The best or nothing.

Glad for at du siger den kan rettes så meget, var ude og søge på resultater, men de fleste lugter fælt af kommercielle løgnehistorier. Og ingen steder nævnes medfødt skævhed sådan rigtigt. Og en operation er bare ikke en option.
    Men nu får vi at se. Jeg har i hvert fald 1 time i bogen nu. Juhuuuu...

Mvh
    Rettes....
  • Ha ha ha ha.
    Jeg havde selv et "knæk" ⅔ ude på pikken som er 95% væk ( det var ca 15-25 grader nedad)
    Så jeg ved hvad jeg taler om.
    Elefantmand ;ø) mon dog. 19,8 er noget over snittet (målt på den anden måde), men det er stadig "kun" blandt de længste 5% i Danmark.
    Jeg kan give dig 4 forskellige links om hvordan den rigtige måde er at måle på.
    Det er ligegyldigt hvordan man gør, bare det er samme måde hver gang ellers kan man jo ikke se fremskridt.
    Inden du er rettet op vil du højest sandsynligt være 2 cm længere.
  • Hej familiefar (og andre extender-brugere)

Hvor lang tid vil i skyde på at man skal bruge sådan en extender for at se 1 cm vækst, hvad er jeres erfaring? Og vil lang tid kan bruge den hver dag uden for mange smerter eller lignende "fysisk ubehag" og bivirkninger?

Jeg vil også gerne høre hvilke extendere i har brugt og vil anbefale, og evt. hvilke i vil fraråde.
  • Hej Abekat

Som de "gamle" i tråden siger, samt det jeg selv gjorde....søg nu de 106 sider igennem og du finder ud over en masse sniksnak også super gode tips og erfaringer. Det tager ret langtid at sammenfatte hver gang nogen spørger.

Ja det kræver lidt tid at læse/skimme igennem, men det tid skal du alligevel bruge med at sidde og fumle og lave fejl, og måske risikere at skade dig selv senere.
    Resultater tager tid, bare det at starte celledelingen, og det tager herefter mange timer pr millimeter. For nogle er det nødvendigt at gå langsomt ud, for at fastholde resultater permanent. Når man ligesom har accepteret det, så kan du gå i gang med at arbejde imod målet.
    Det her er ikke for alle, det kan man tydeligt læse, giver du op inden start så spar hellere de penge. Det er en stor omgang der kræver en masse fokus - i lang tid.

God læselyst.
  • Hej abekat.
    Rettes har ret der er virkelig mange tips og tricks du kan finde ved at læse hele debattens indhold.
    Jeg vil ikke anbefale nogen extender da det er reklame og tager seriøsiteten ud af debatten.
    Mvh familiefar
  • Dette er den bedste extender Gnetics
  • sidste indlæg er fra en udlænding der vil svindle penge ud af dine lommer.
  • Sidste indlæg er fra en udlænding der vil svindle penge ud af dine lommer.
Log in eller Registrér for at kommentere.