Var nået til at extenderen ikke kunne strække længere, og forlængede den. Nu oplever jeg at penishovedet smutter ud. Jeg kan med andre ord ikke have extenderen på ret længe.
Er jeg nødt til at gå tilbage til den kortere udgave? Eller hvad gør i andre?
Hej Hansen.
Der er jo ingen forskel på hvordan du fastgør pikhovedet om forlængeren er på eller ej.
Så der er noget du gør anderledes end før.
Jeg har pga forlængerenes store spring ( mindst 25 mm) fundet 2 almindelige skruer ( m4) der er 25 mm lange som jeg har skruet ned i forlængerstykket så jeg kun forlænger med ca 17-18 mm.
Hovedet på en 4 mm skrue er 8 mm og passer perfekt ind i hovedstykket.
Det er jeg glad for nu ( fordi jeg er vokset og basestykket bliver trykket ind til skambenet ) da jeg har alle mine forlængere på og skruerne.
Har du husket at vaske extenderen så der ikke sidder fedt fra huden?
Jeg er personligt meget utilfreds med min størrelse. 12 cm i stiv og det halve i slap. Det modsatte køn har ikke været utilfredse, men det er blot mig selv, der godt kunne tænke sig lidt mere at vise frem.
Er jeg for lille til at kunne bruge en extender? Og får man strækmærker eller andre 'bivirkninger' ved at bruge en extender?
Hej Felix.
Minimums styrelsen for at kunne bruge en extender er 8 cm udstrakt (ikke stiv).
Så jo du ville kunne bruge en extender.
Inden du køber en så læs en god del af denne debat for at få en idé om hvad det kræver af dig at få en større pik.
Det virker men er temmelig langsommeligt.
Hej Felix.
Ang strækmærker er det mig der har fået nogle.
De er (de bredeste) én mm brede når den er stiv og er ikke synlige når den er slap.
Det er ikke noget der genere mig på nogen måde.
Det er nærmere som et sejrsmærke for at det lykkedes mig, at gøre min pik 28 mm længere og kombineret med en penispumpe er den blevet ca 15 mm større i omkreds ;ø)
Jeg anbefaler intet da alle extendere virker på samme måde og jeg laver ikke reklame.
Du kan også bare selv holde pikken udstrakt på alle tænkelige måder og da vil det virke, men jeg synes det er mest praktisk med en extender.
Kommentarer
Er jeg nødt til at gå tilbage til den kortere udgave? Eller hvad gør i andre?
Der er jo ingen forskel på hvordan du fastgør pikhovedet om forlængeren er på eller ej.
Så der er noget du gør anderledes end før.
Jeg har pga forlængerenes store spring ( mindst 25 mm) fundet 2 almindelige skruer ( m4) der er 25 mm lange som jeg har skruet ned i forlængerstykket så jeg kun forlænger med ca 17-18 mm.
Hovedet på en 4 mm skrue er 8 mm og passer perfekt ind i hovedstykket.
Det er jeg glad for nu ( fordi jeg er vokset og basestykket bliver trykket ind til skambenet ) da jeg har alle mine forlængere på og skruerne.
Har du husket at vaske extenderen så der ikke sidder fedt fra huden?
18,5 længde (udgangspunkt 17)
14 omkreds (udgangspunkt 14)
Hvor mange timer har du brugt?
Holder den med de 0,003 cm pr time?
Skal også siges at jeg har et manuel program udover extender.
Jeg er personligt meget utilfreds med min størrelse. 12 cm i stiv og det halve i slap. Det modsatte køn har ikke været utilfredse, men det er blot mig selv, der godt kunne tænke sig lidt mere at vise frem.
Er jeg for lille til at kunne bruge en extender? Og får man strækmærker eller andre 'bivirkninger' ved at bruge en extender?
Minimums styrelsen for at kunne bruge en extender er 8 cm udstrakt (ikke stiv).
Så jo du ville kunne bruge en extender.
Inden du køber en så læs en god del af denne debat for at få en idé om hvad det kræver af dig at få en større pik.
Det virker men er temmelig langsommeligt.
Men jeg er stadig lidt nysgerrig på bivirkninger såsom strækmærker på penis? Jeg synes nemlig, at jeg læste, at en havde oplevet netop dette problem?
Hvilken extender ville du foreslå?
Ang strækmærker er det mig der har fået nogle.
De er (de bredeste) én mm brede når den er stiv og er ikke synlige når den er slap.
Det er ikke noget der genere mig på nogen måde.
Det er nærmere som et sejrsmærke for at det lykkedes mig, at gøre min pik 28 mm længere og kombineret med en penispumpe er den blevet ca 15 mm større i omkreds ;ø)
Jeg anbefaler intet da alle extendere virker på samme måde og jeg laver ikke reklame.
Du kan også bare selv holde pikken udstrakt på alle tænkelige måder og da vil det virke, men jeg synes det er mest praktisk med en extender.