Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

199100102104105135

Kommentarer

• Han mener bare at han får en god friktion af at bruge talkum.
    Jeg har selv prøvet talkum, men synes jeg har det nemmere uden på helt tør og ren hud, men vi er alle forskellige.
  • Jeg har gjort et scoope, som jeg vil dele med jer. Har oprette mig som pegym bruger og har fået hjælp til at sammensætte et program som passer mit behov. Det kombinere min extender med manuel træning, ud fra den tid som jeg har tilrådighed. DEN kombi virker helt fantastisk for mig, jeg har ikke målt endnu men kan alllerede nu mærke fremgang i forhold til EQ og har for første gang i lang tid kunne "sprøjte" kraftigt.

Det er super frækt at kunne igen og det er top motiverende.

Så træk derud af venner :)
  • Hej Tiks.
    Pegym er et meget stort forum af ligesindede.
    Jeg har kikket på siden flere gange før jeg besluttede mig for at købe min extender.
    Umiddelbart er det ikke noget jeg ville bruge, men hvis du kunne dele nogle af de råd du støder på her, ville det være super.
  • Hej

Jeg tænkte på to ting.

Hvad er den bedste kombi af extender, jelqing og bathmate? Extender først, hvorefter jelq og bathmate eller bathmate før extender? Eller en tredje kombi?

Derudover, familiefar, hvor langt tid gik der før du øger trækket på din extender? Skal det være et specifik timeantal, f.eks. 100 timer, eller efter et bestemt antal dage, f.eks. en måned? Eller øger du trækket i din extender når du ikke "føler" der er en stort nok træk fra extenderen?

Mange tak for jeres svar.
  • Hej du.
    Hvordan du kombinere er vist ret så ligegyldigt, medmindre du bruger pumpen i så lang tid så du får en større hævelse ( som mig) så kan jeg have svært ved at få extenderen til at sidde ordentligt.
    Jelq mener jeg er spild af tid når du har en pumpe, men det skader jo ikke at lige jelqe når man har været på fx wc.
    Jeg siger bare 100 timer eller følg producentens anvisninger sådan at der ikke er én der kommer til skade og peger fingre af mig.
    Det er op til én selv om man er klar.
    Jeg startede på max da min pik havde været vant til at blive strukket i min pumpe som jeg havde brugt jævnligt i et par år dengang.
    Man skal passe på da en utrænet pik kan blive skadet permanent og det vil jeg ikke have på min kappe.
    For tiden bruger jeg kun pumpen til at få større omkreds da jeg lidt for nemt kan ramme bunden af fruens underliv ;ø)
  • Hej

jeg overvejede at købe en extender og jeg skulle bare høre om det ikke var Jes extender original du brugte og om du kunne anbefale nogle steder at købe den.
    Jeg vil også gerne lige høre om det er muligt at gå fra 15 cm - 20cm (erigeret) hvis man lægger den tid bag det som det kræver. jeg tænker nemlig det vil tage meget lang tid når du har brugt den så meget og er steget 2.8 cm i længde.
  • Hej og velkommen.
    Ja det er en Jes extender jeg har.
    Nej jeg vil ikke anbefale et sted at købe den.
    Jeg vil end ikke anbefale at købe en Jes extender.
    Det er reklame og det gør denne debat utroværdig.
    Jeg kan dog anbefale en extender med metalstænger da dem af plastic kan knække Ď har hørt om det flere gange).
    Som mit brugernavn fint siger er jeg en ganske almindelig familiefar som ikke har den tid det kræver at bruge en extender som er ca 3-6 timer hver dag 6 dage om ugen.
    Langt de fleste timer jeg har brugt har jeg kun haft den på 1-2 timer om dagen 3-4 gange om ugen hvilket giver et langsommere resultat end den dedikeret bruger.
    Jeg kan anbefale at du også investere i en penispumpe til at øge omkredsen da den er bedre til det end extenderen.
    Der er i princippet ikke en max grænse for hvor meget man kan vokse så 5 cm er da muligt, men er noget du skal forvente at bruge ca 1500 timer på dit projekt.
    Du kan forvente at vokse med 0.003 cm pr time du har extenderen på.
    Nogle vokser hurtigere og nogle langsommere.
  • Hej :-)

Nu har jeg læst hele tråden igennem og fået svar på de fleste spørgsmål.
    Mange tak til jer alle for de gode svar, især til dig familiefar med den store diller :-)

Selv er jeg omskåret og ønsker ikke mere forhud. Forsøger at trække resterende forhud helt tilbage inden montering af Jes Extender med silikoneslangen.

Alligevel virker forhuden nu længere end før, et meget uønsket resultat.
    Kan jeg gøre noget for at forhuden ikke forøges yderligere?

Ellers er der gået op og ned med brugen. Min fejl har været, jeg stoppede brat efter et par års brug. Det skal man ikke gøre har jeg nu læst mig til.

Familiefar du nævnte et sted noget med symaskineolie, fjedrene larmer en del, er det mon en idé at skille skruerne ad og putte et par dråber på indmaden?

God aften til jer alle!

Venligst
    Bamse
  • Sidste indlæg er fra en udlænding der vil svindle penge ud af dine lommer.

Bamse sejt at du lige pløjer igennem 1000+ indlæg :-o
    Forhuden vil jo altid være så lang som pikken er i stiv tilstand.
    Min forhud er også sådan, men huden forsvinder jo ikke når pikkemanden er slap.
    Løsningen kan være at bruge en penispumpe til at gøre den tykkere og på sigt ved jævnlig brug burde pikken også være større i slap tilstand.
    Altså man laver en blodpik der vokser meget på vej til stiv til en pik der er større hele tiden, men vokser mindre på vej til stiv.
    Da jeg startede for en del år siden med pumpen var jeg "kun" ca 9-10 cm i slap tilstand, men er nu ca 13 cm ish og noget tykkere :o)
    Nej du må ikke skille extenderen, men brug gerne syrefri olie (symaskine olie) og lad en til to dråber løbe ned så stopper den med at knirke.
    Mvh familiefar
  • Hej familiefar,

Tak for dit svar.

Jeg har nu brugt flere aftener på at læse indlæggene :-)

Forstår ikke hvad du mener med, at forhuden er så lang som penis er i stiv tilstand.
    Jeg er omskåret og har derfor blottet forhud, men efter brugen af Jes Extender føles og ser forhuden længere ud end før. Penispumper tror jeg ikke en disse på.

Hvor helt præcis skal jeg droppe et par dråber syrefri olie?
    Skær det venligst ud i pap, tak.
Log in eller Registrér for at kommentere.