Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

19899101103104135

Kommentarer

• Jeg vil gætte på at 99% af de sider der sælger extendere er personer der køber dem hos producenten online for at videresælge med en lille fortjeneste.
    Det er derfor jeg IKKE skal anbefale noget sted der sælger dem.
    Jeg har selv en Jes, men har aldrig forsøgt at kontakte hverken sælger eller brugt noget forum fra deres sider, derfor lavede jeg denne vidensdeling/ debat/ logbog for mig og andre der har lyst til at bruge den.
    Jeg holder selv extenderen med venstre hånd helt i bund og tager pikhovedet med højre igennem silikonestroppen (ø 7mm den runde på ca 20cm du fik med) for at holde det med venstre hånd så højre er fri til at stramme stroppen.
    Jeg bruger så en Poseklemmen til at holde den da jeg pga højt træk glider ud af den uden den er meget stram.
    Siderne og deres forum er som du siger meget sikkert fup da de meget sikkert er én mands firmaer med en halvsløj hjemmeside, men den har virket for mig og vil sikkert gøre det samme på dig og det er jo derfor man gør det.
  • Myextender.dk burde være den originale sælger af jes extenderen. Og jeg føler det næsten umuligt at holde den i bund uden den skrider rundt :(
  • Det er virkelig kun en vanesag.
    Jeg har den jo helt i bund og bruger skruerne til at trække endnu hårdere.
  • Selvom jeg presser den helt i bund så når jeg slipper den så springer den ud til mindre end 900 grams træk.
  • det er også fint de første 100 timer.
    Når du så er over 100 timer vil du have øvet sig en del med at få den på og af.
    Så begynder du at bruge skruerne til at gøre den længere (som øger trækket).
    Når du tager den på skal den være samlet helt og ikke gøre som i den video der blev linket til.
    Den skal se ud som på dette billede : http://www.erectionfuel.com/jes-extender/
    Det var det første billede der viser den uden en pik i når jeg billedgooglede Jes.
    Jeg vil anbefale alle om IKKE at købe noget fra den side.
    Når den er samlet skal du tage den på som jeg beskrev i tidligere indlæg.
  • Har vidst udtrykt mig lidt uklart.

For det første kan jeg ikke spænde silikonestroppen fast under devicet.

For det andet, selvom jeg skruer skruerne så langt ud jeg kan, kan jeg stadig ikke komme op over 900g i træk.
  • Jeg er så tæt på at smide det lort ud.. Hvis den har siddet på 45-50 minutter så glider min pik ud, og uanset hvor hårdt jeg efterfølgende spænder den åndssvage silikonestrop, så glider jeg ud efter få minutter.. Hvis jeg på nogen måde lykkes at få trækket op på over 1 kg, så ryger jeg ud efter 2 minutter, og det er under store smerter.. Jeg har prøvet med 1 poseklemme, 2 poseklemmer, silikonestrop, med komfortbånd, uden komfortbånd, med toiletpapir under glans, komfortbånd kun på toppen af glans, og forlængelsesstænger i alle kombinationer, siddende, liggende, og uanset hvad så virker lortet bare ikke! Jeg falder ud, og hvis det endelig lykkes mig at få lortet spændt fast, så ligeså snart jeg rykker lidt på mig, så vipper extenderen rundt, og så mister jeg al trækket.. Det er det værste lort jeg har brugt penge på, og vil råde ALLE til at holde sig væk fra det pis.
  • Det lyder mega frustrerende.
    Inden du giver helt op må du love mig at du har vasket både pik og strop med intimsæbe og lader begge dele være helt tørre.
    Når den så sidder der kan du mase blod ud i pikhovedet så det er helt blodfyldt.
    Du kan også få fat i en plastik slange til fx en akvariepumpe og binde en knude på den anden side af poseklemmen.
    Jeg slår også knude på slangen bag poseklemmen.
    Virker det ikke har jeg ikke flere råd.
    Jeg har selv monteret min små 1000 gange og havde da mine besværligheder i starten, men i samme omfang som dig.
  • Jeg gør yderlige det at jeg dosere lidt baby pudder på hovedet for at trække det sidste fugt ud og så giver det et godt overgang mellem slange og huden.
  • Mange tak for rådene begge to :)

Hvad mener du med "et godt overgang"?
Log in eller Registrér for at kommentere.